معاون استاندار خراسان رضوی:
معاون هماهنگ کننده امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: نباید گذاشت دفاع مقدس به عنوان یک حادثه معجزه‌گونه ضعیف شود، چنانکه اکنون در کشورهای اسلامی اینگونه برنامه‌ریزی شده تا مساله جهاد و شهادت در فرهنگ و آموزش آنان حذف شود.
کد خبر: ۱۰۳۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 28 February 2022

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در هشتمین جلسه شورای هماهنگی حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خراسان رضوی با بیان این مطلب  افزود: باید نسبت به حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس اهتمام ورزید.
وی با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: نباید گذاشت دفاع مقدس به عنوان یک حادثه معجزه‌گونه ضعیف شود، چنانکه اکنون در کشورهای اسلامی اینگونه برنامه‌ریزی شده تا مساله جهاد و شهادت در فرهنگ و آموزش آنان حذف شود.

به گفته وی، این در حالی است که اکنون در قالب برخی خرده سیاستهای فرهنگی، خط حذف معارف دفاع مقدس در کشور دیده می شود.

معاون استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه انگیزه‌های تضعیف کننده پیرامون جهاد در داخل کشور نیز استمرار دارد، افزود: در مقابل نقشه‌های دشمن باید حرف و طرح داشته باشیم.

وی گفت: باید متناسب با مناسبت‌های دفاع مقدس و عملیاتهای دوران جنگ، بیانات و رهنمودهای رهبر انقلاب در دستور کار امور فرهنگی قرار داد، همچنین رسانه‌ها و به خصوص صدا وسیمای استان ضمن افزایش برنامه‌های دفاع مقدس در تهیه برنامه‌ها با بنیاد حفظ آثار هم‌اندیشی کنند.

تزریق سه دز واکسن کرونا برای سفرهای راهیان نور الزامی است

معاون استاندار خراسان رضوی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: رعایت دستورالعملهای بهداشتی در سفرهای کاروانهای راهیان نور مورد تاکید است و به تازگی اعلام شده است تا تزریق سه دز واکسن کرونا جایگزین شرط تزریق ۲ دز واکسن برای مسافران این رویداد شود.

گنابادی نژاد افزود: راه‌اندازی کاروان راهیان نور یک نوع فناوری فرهنگی و در خدمت توسعه ایثار و شهادت است که موجب تحول در نگرش جوانان می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار