مدیرعامل شهرک صنعتی مهریز گفت: با کمک مسئولان شهرستان مهریز، واحدهای صنعتی نیمه‌فعال این شهرستان را به حرکت در خواهیم آورد.
کد خبر: ۱۰۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱ 30 September 2015

به گزارش تابناک یزد،حمیدرضا بشارت با اشاره به اینکه شهرک صنعتی مهریز از سال 1370 فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده و هم‌اکنون در وسعت بیش از سه هکتار، 100 واحد صنعتی دارد که 81 واحد آن به صورت فعال در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی با برشمردن ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی مهریز عنوان کرد: موقعیت شهرک صنعتی مهریز به لحاظ قرار گرفتن در مسیر ترانزیت بین‌المللی چهارراه ارتباطی کشور، برخورداری از آب انتقالی، شبکه گاز، شبکه فاضلاب و تصفیه‌خانه صنعتی، شبکه اینترنت پرسرعت و همجواری با شهرستان مهریز همچنین بهره‌مندی از ذخایر معدنی و منابع و عوامل تولید ارزان قیمت، نیروی انسانی، زمین و دسترسی سریع به مرکز استان برای سرمایه‌گذاری مطلوب است.

مدیرعامل شهرک صنعتی مهریز یادآور شد: حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران برای استفاده از ظرفیت‌های شرکت صنعتی مهریز مورد اقبال مردم و مسئولان شهرستان است و همکاری خوبی بین مسئولان اجرایی و صاحبان صنایع در زمینه‌های مختلف تولیدی و صنعتی در این شهرستان وجود دارد.

بشارت افزود: به دلیل صنعتی بودن شهرستان مهریز و مهیا بودن تمامی امکانات زیربنایی در شهرک صنعتی شهرستان و حضور صنایع مهمی همچون موکت و کاشی و صنایع بسته‌بندی، مدیران و کارشناسان بسیاری از واحدهای صنعتی این شهرک بازدید می‌کنند و با این اقدام خوشبختانه سطح تعاملات در این حوزه افزایش چشمگیری یافته است.

وی بیان کرد: وجود نیروی انسانی متخصص همچنین معافیت مالیاتی و زیرساخت کامل، شهرک صنعتی مهریز را به مکان مناسبی برای احداث کارخانجات جدید تبدیل کرده است.

مدیرعامل شهرک صنعتی مهریز افزود: با توجه به فعالیت‌های گسترده‌ای که تاکنون مجموعه شهرک صنعتی مهریز برای صنعتگران مستقر در شهرک و سرمایه‌گذاران جدید همچنین فضای گسترده سبزی که در سطح شهرک در نظر گرفته، تاکنون توانسته‌ایم شهرک صنعتی مهریز را به عنوان یکی از شهرک‌های صنعتی نمونه استان یزد معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: وحدت و همدلی بین همکاران این شرکت، ارتباط تنگاتنگ و تعامل با دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ویژه حمایت‌های فرماندار مهریز همچنین ارتباط با صنعتگران و تشکل‌های صنعتی استان و شهرستان، محورهای اصلی موفقیت شرکت عمران شهرک صنعتی مهریز است.

بشارت ادامه داد: در مدت فعالیت هیئت مدیره شهرک صنعتی که متشکل از صاحبان صنایع مستقر در شهرک است، موضوعات مربوط به خدمات‌رسانی شهرک صنعتی و راه‌اندازی و بررسی و پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌فعال مستقر در شهرک، در برنامه کاری مدیریت قرار گرفته است.

بشارت خاطر نشان کرد: سال گذشته با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر و ارتباط با مسئولان شهرستان و استان،تعدادی از واحدهای صنعتی متوقف در شهرک صنعتی مهریز، به بهره‌برداری رسیده‌اند و تمام تلاش خود را با کمک مسئولان شهرستان خواهیم کرد که این روند را ادامه و واحدهای نیمه‌فعال را فعال کنیم.

وی تصریح کرد: این اقدام با هدف افزایش تولید، اشتغالزایی پایدار و دلگرمی برای سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.

مدیرعامل شهرک صنعتی مهریز تاکید کرد: امروز صنایع کوچک در فرآیند توسعه اقتصادی جایگاه ویژه و کلیدی دارند و توسعه صنعتی هر منطقه در گرو به کارگیری سرمایه انسانی و فیزیکی آن منطقه و مناطق همجوار آن است و همه مسئولان شهرستان و صنعتگران باید در مسیری گام بردارند که توسعه و پیشرفت شهرستان را در اولویت کاری خود قرار داده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

انتهای پیام/2464/ی40/د1000

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار