شهردار اشکذر از توجه شهرداری به زیباسازی معابر و مبلمان شهری از طریق رنگ‌آمیزی دیوارها، دیوارکشی، رنگ‌آمیزی زمین‌های رها شده و نصب نمادهای هویت بخش خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 30 September 2015

به گزارش تابناک یزد، «مهدی جعفری‌پور اشکذری» تاکید کرد: متاسفانه شهرداری اشکذر در ایجاد فضاهای شاد و مبلمان شهری تاکنون اقدامات خاصی انجام نداده است. وی ادامه داد: با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان، شهرداری در این دوره در کنار تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی، برای زیباسازی شهر نیز وارد عمل شده است. این مسئول با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی شهرداری اشکذر، به ذکر ظرفیت‌ها‌ی ویژه این شهر پرداخت و افزود: اشکذر از لحاظ توسعه  ، وضعیت خوبی دارد و خوشبختانه در سال‌های گذشته کارهای عمرانی زیادی در آن انجام شده است.


پیگیری تخصیص اعتبار دولتی به استان در سفر رئیس جمهوری
یکی از اعضای کمیسیون خدمات شهری شهرداری یزد با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان در آینده نزدیک، خواستار پیگیری‌های لازم از سوی شورای شهر برای تخصیص اعتبارات دولتی به منظور انتقال آب به استان، توسعه خدمات بهداشتی و درمانی و ... شد. به گزارش همشهری «مهدی کاشفی‌زاده» بر ضرورت استفاده از این فرصت برای تامین منابع دولتی برای اجرای خط دوم انتقال آب و همچنین توسعه خدمات درمانی و بهداشتی استان تاکید کرد. «محمدرضا آقایی» مدیر مركز تحقیقات دیابت استان هم در این جلسه شورای اسلامی شهر حضور یافت و درباره مسائل و مشكلات بیماری دیابت در استان، آمار بالای ابتلای مردم یزد و راهکارهای پیشگیری و درمان این بیماری توضیح داد. وی آموزش، پژوهش، تقویت فعالیت جسمانی شهروندان یزدی با ورزش را لازمه کنترل این بیماری دانست و خواستار مساعدت برای اجرای طرح غربال‌گری در پارك‌ها، برگزاری همایش سلامت در فرهنگسرای شهرداری و نصب تابلوی شناسایی در شهر شد. رئیس شورای شهر هم در این جلسه درباره پیگیری مطالبات شهرداری در خصوص اراضی دولتی در جلسه با معاون وزیر راه و شهرسازی گزارشی ارائه داد. حجت‌الاسلام «عباس زارع» همچنین به بیان مسائل و مشکلات شهر از دیدگاه آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد پرداخت. اعضای شورای اسلامی شهر در این جلسه همچنین درباره شیوه نامه ارجاع كار به سازمان‌های وابسته به شهرداری تصمیم‌گیری کردند.
به گزارش همشهری،در نهایت با بررسی در صحن علنی شورا مقرر شد که این شیوه نامه موقت به طول 6 ماه اجرا شود و شهرداری گزارش عملكرد این مدت را نیمه اسفندماه امسال به شورا ارائه کند تا پس از بررسی‌های لازم، به رفع نقایص این شیوه نامه اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار