نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه درختکاری یک اصل برای حفظ محیط زیست و طبیعت است، گفت: باید یادمان باشد که همه آبادانی‌ها به برکت نظام، انقلاب، امام و شهدا است و وقتی پای درختی آب می ریزیم باید بدانیم که این انقلاب را شهدا با خون پاک خود آبیاری کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۳۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ 07 March 2022

به گزارش تابناک قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه و نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری دیروز به مناسبت روز درخت‌کاری ضمن کاشت نهالی مثمر در بوستان ارکیده قم، با اشاره به اینکه حماسه عاشورا به منزله کاشت درختی بود که ثمراتش پس از ۱۴۰۰ سال به تمام بشریت می رسد، اظهار کرد: یکی از درس‌های مهمی که از حماسه پر شور امام حسین علیه السلام می‌گیریم این است که ما باید به دنبال کار ماندگاری باشیم که برکاتش به همه مردم برسد.

وی با بیان اینکه درختکاری یک اصل برای محیط زیست و طبیعت به ویژه در قم به عنوان آشیانه اهل بیت(ع) است، گفت: باید یادمان باشد که همه آبادانی ها به برکت نظام، انقلاب، امام و شهدا است و وقتی پای درختی آب می ریزیم باید بدانیم که این انقلاب را شهدا با خون پاک خود آبیاری کرده اند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به مجاهدت‌های شهدا برای این انقلاب، گفت: نام گذاری شهدا بر روی خیابان ها و مکان ها نشان می دهد که شهدا زنده اند و کارهای خیری که دولت انجام می‌دهد از برکت خون شهدا است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار