مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی عنوان کرد:
دیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: وجود ۱۳۹ پروژه ناتمام ورزشی اولویت دار،نیمه تمام و راکد در سطح استان داریم که نیازمند ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار نقد است و این موضوع ابرچالش بخش توسعه زیر ساخت‌های ورزشی خراسان جنوبی است.
کد خبر: ۱۰۳۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ 07 March 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی ، حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدار با ملازم الحسینی،معاونت فنی و عمرانی بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی عنوان کرد: تامین اعتبار و تکمیل پروژه‌های ناتمام ورزشی بویژه در نقاط مرزی،محروم و روستایی خراسان جنوبی از محل مسوولیت های اجتماعی آستان و عواید حاصل از موقوفات شهرستان های تابعه مورد انتظار است. وی افزود : وجود ۱۳۹ پروژه ناتمام ورزشی اولویت دار،نیمه تمام و راکد در سطح استان داریم که نیازمند ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار نقد است و این موضوع ابرچالش بخش توسعه زیر ساخت‌های ورزشی خراسان جنوبی است که با ادامه روند فعلی و بدون حضور و مشارکت نهادهای انقلابی، فرجام خوشایندی و تعیین مهلت مشخصی را برای تکمیل،افتتاح و بهره‌برداری از آنها متصور نیستیم.

وی ادامه داد : نیازها و اولویت های نوجوانان و جوانان را در تعریف پروژه ها بویژه طرح های ورزشی باید مورد توجه قرار دهیم. گفتنی است : در این دیدار سید حسین اصغری،مسوول کانون خادمیاران ورزش آستان قدس در خراسان جنوبی نیز حضور داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار