حضور دناصنعت یاسوج در نمایشگاه بین‌المللی آب
مجتمع تولیدی بین‌المللی دنا صنعت یاسوج به عنوان تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کرد و لوح و تندیس «شرکت برتر» را کسب کرد
کد خبر: ۱۰۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 30 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدیازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب با حضور ۲۷۰ شرکت داخلی و ۵۶ شرکت خارجی به کار خود در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران پایان داد.

مجتمع تولیدی بین‌المللی دنا صنعت یاسوج به عنوان تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کرد و لوح و تندیس «شرکت برتر» را کسب کرد.

این مجتمع تولیدی بین‌المللی که در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی در سطح ملی و بین‌المللی کسب کرده است همچنین در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات توانست تندیس «شرکت برتر» را از آن خود کند.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب که به مدت ۴ روز به طول انجامید مورد بازدید جمع زیادی از مسئولان قرار گرفت که در این بین برخی از چهره‌های شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله غلام‍‌رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و سید باقر موسوی‌جهان آباد نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس از غرفه مجتمع تولیدی دنا صنعت یاسوج بازدید به عمل آوردند و از تلاش‌های این مجتمع تولیدی در راستای اشتغالزایی و رونق اقتصادی استان قدردانی کردند.

مجتمع تولیدی دنا صنعت یاسوج با سرمایه‌گذاری ارزی بیش از ۱۵۵ میلیون یورو و با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا و ظرفیت ۸۵ هزار تن در دامنه‌های کوی با صلابت دنا راه‌‌اندازی شد و نام بزرگترین کارآفرین را در کوچکترین استان کشور را به خود اختصاص داد.

 اخیراً همچنین مجتمع تولیدی بین‌المللی دناصنعت یاسوج، در جشنواره بین‌المللی انتخاب برترین نام و نشان‌های تجاری ایران به عنوان شرکت تجاری «برتر» مورد تقدیر قرار گرفت.

denasanaat (27)

منبع:کبنا نیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار