در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان، خادمان واحد برق مسجد جمکران اقدام به چراغانی این مکان مقدس با استفاده از ۱۴ هزار لامپ و ۷ هزار متر ریسه کردند.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 14 March 2022

به گزارش تابناک قم، مسجد مقدس جمکران در اعیاد شعبانیه و در آستانه عید بزرگ نیمه‌شعبان میزبان صد‌ها هزار عاشق و منتظر ظهور امام مهدی (عج) خواهد بود و به همین مناسبت تدابیری در حوزه‌های مختلف برای خدمت‌رسانی شایسته به این زائرین اتخاذ شده است.

خادمان واحد برق این مکان مقدس در این ایام مشغول چراغانی و ریسه‌بندی صحن‌های این مکان مقدس برای عید بزرگ نیمه شعبان هستند.

طراحی و آماده‌سازی امکانات روشنایی و چراغانی مسجد مقدس جمکران برای امسال از نیمه شعبان سال گذشته آغاز شده و هم‌اکنون این مکان مقدس آماده پذیرایی از زائرین برای جشن بزرگ نیمه شعبان است.

بنابر اعلام واحد برق مسجد مقدس جمکران حدود ۱۴ هزار لامپ و ۷ هزار متر ریسه برای چراغانی مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان استفاده شده است.

سرویس تابلو‌ها و پست‌های برق، بازسازی و اصلاح کابل‌های برق، اصلاح و بهسازی و تقویت ژنراتور‌های برق و… از جمله دیگر اقدامات در آستانه نیمه شعبان بوده است.

طراحی و اجرای کامل این اقدامات با حضور خادمین افتخاری مجموعه واحد برق مسجد مقدس جمکران صورت گرفته است؛ در حال حاضر حدود ۸۰ نیروی افتخاری و رسمی در زمینه چراغانی مسجد مقدس جمکران و تامین برق فعال هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار