مدیرکل بنیاد مرکزی به همراه جمعی از مدیران استانی، فرزندان شهدا، تشکل‌های ایثارگری و خادمان خانواده‌های شهدا و ایثارگران در ۲۲ اسفند «روز بزرگداشت شهدا» با حضور در گلزار مطهر شهدای اراک، ضمن قرائت فاتحه و تجدید بیعت، نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 14 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، ربیعی مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی با اشاره به ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران گفت: گرامیداشت این روز به معنای واقعی قدردانی از ایثار و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا و فرود آوردن سر تعظیم در برابر ازخودگذشتگی آنان درراه حفظ ارزش‌ها و هویت نظام جمهوری اسلامی است.
وی بابیان اینکه راه و رسم و آرمان شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار است، اظهار داشت: نسل‌های آینده سرزمین ما، استقلال، آزادی، امنیت و آرامش کشور خود را مدیون ازخودگذشتگی و رشادت مردانی می‌دانند که درراه رسیدن به کمال و سعادت و دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی، خون پاک خود را نثار کردند.
گفتنی است در این مراسم پرچم «جمهوری اسلامی ایران» و «راه شهیدان ادامه دارد...» به اهتزاز درآمد و نهال‌هایی به یاد و نام شهدا در گلزار مطهر شهدا کاشته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار