با نظارت دستگاه قضایی ، همزمان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اقتصادی و بهداشت در شهرستان مارگون اجرا شد.
کد خبر: ۱۰۳۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ 19 March 2022

به گزارش کهگیلویه و بویراحمد ، در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ طرح ارتقا امنیت اجتماعی اقتصادی و بهداشت در شهرستان مارگون با حضور مأمورین نیروی انتظامی و ناحیه بسیج مقاومت ، و شبکه بهداشت و درمان شهرستان مارگون و با نظارت دستگاه قضایی اجراء گردید.

رییس دادگاه عمومی مارگون در این زمینه گفت: ابتداء به منظور بازرسی خودروهای مورد هدف طرح ارتقا امنیت اجتماعی در میدان شهر مارگون و بلوار ورودی و خروجی شهر و در حومه شهر مارگون برگزار شد.
علیرضا بهنام افزود: در این بازرسی یک اسلحه ساچمه زنی و تعدادی سلاح سرد کشف، و برای افراد تشکیل پرونده و یک نفر نیز، روانه زندان شد.

رییس دادگاه عمومی مارگون سپس به اجرای طرح امنیت اقتصادی اشاره و اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اقتصادی با بازرسی از اصناف شروع و بر نحوه توزیع کالاهای دولتی نظارت شد.
وی گفت: در این طرح از رستوران ها، فست فودی ها ، قصابی ها و نانوایی های شهر، با حضور نمایندگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مارگون بازدید بعمل آمد.

رییس دادگاه عمومی مارگون ضمن اشاره به دستور پلمپ یک صنف نانوایی متخلف در این بازرسی، بیان داشت: به اصناف دیگر ضمن دادن تذکرات لازم در خصوص رعایت بهداشت و رفع مشکلات واحد صنفی، به آنها فرصت داده شد و در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی در بازدیدهای آینده، وفق مقررات نسبت به پلمپ واحد متخلف اقدام خواهد شد.

وی افزود: آنچه که مهم است رضایت مندی مردم شهر مارگون نسبت به اجرای طرح است که خواهان استمرار چنین طرح هایی هستند.
بهنام درپایان اظهار داشت: مردم شهرستان مارگون و مرکز آن، پس از اقدامات دستگاه قضایی در جمع آوری فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی و ریشه کن کردن این معضل در شهرستان، تقدیر و تشکر نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار