تابناک-مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از بازدید ۲۳۴ هزار مسافر و زائر نوروزی و اسکان بیش از ۳۱ هزار نفر در بقاع متبرکه استان و استقبال آن‌ها از طرح «طرح آرامش بهاری» خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ 24 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین مهدیان، امروز(۴ فروردین‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری تاکنون به طور میانگین ۲۳۴ هزار مسافر و زائر نوروزی از بقاع متبرکه استان بازدید کرده‌اند و بیش از ۳۱ هزار مسافر در این اماکن مقدس، اسکان موقت داشتند.
وی با بیان اینکه در هنگام سال تحویل نیز بیش از ۲۵ هزار نفر در اماکن متبرکه سراسر استان هرمزگان حاضر بودند، تصریح کرد: این مسافران از طرح آرامش بهاری در بقاع و امامزادگان نیز استقبال خوبی داشته‌اند و ۸۰ هزار نفر از خیمه‌های معرفت بازدید کردند.
مدیرکل اوقاف هرمزگان با بیان اینکه از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون، از همه بقاع متبرکه و امامزادگان استان بازدید شده است بیان کرد: طرح آرامش بهاری در ۴۱ بقعه استان از ۲۸ اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا ۱۳ فروردین‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
مهدیان در پایان یادآور شد: مبلغین مذهبی نیز در خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه استان آماده خدمت‌رسانی به زائرین هستند. مسافر و زائر نوروزی می‌توانند جهت مشاوره‌های مذهبی، خانوادگی و اجتماعی به مبلغین حاضر در بقاع مراجعه کنند. بهره‌مندی زائرین از حضور مبلغین یکی از اهداف ما در اجرای طرح آرامش بهاری بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار