معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از 15 بهمن سال گذشته و ابتدای آغاز طرح نوروزی تا ششم فرودین ماه سالجاری 6 هزار و 168 بازرسی از واحدهای عرضه کالا و خدمات در قم انجام و هزار و 245 پرونده تخلف تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ 28 March 2022

به گزارش تابناک قم، احمد سمیعی نسب در گفت و گو با خبرنگاران، بیان کرد: ارزش پرونده های تخلف در این مدت2 هزار و 670 میلیارد و 270 میلیون ریال برآورده شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح نظارتی پایان سال در قم، تصریح کرد: برای کنترل و مدیریت بهتر بازار علاوه بر دفتر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سه دفتر نظارت و بازرسی در اطراف حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و فرمانداری قم راه اندازی و مشغول فعالیت است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به بسیج کلیه نیروها و کارشناسان بازرسی و نظارت سازمان صمت قم تا پایان طرح نظارتی در 15 فروردین ماه جاری، گفت: از ابتدای آغاز طرح ویژه نظارتی پایان سال، گشت های مشترک نظارت و بازرسی از مجتمع های بین راهی، واحدهای اقامتی، رستوران ها، فروشگاه ها،مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مهمانپذیرها وغیره در حال انجام است.

سمیعی نسب با اشاره به استفاده از نیروهای بسیج استان در امر بازرسی و نظارت بر واحدهای عرضه کالا و خدمات، بر برخورد شدید با متخلفان و قانون شکنان تاکید کرد.

نوروز1401

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار