معتمدی : با وجود محدودیت‌ها، هیچ شهرستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد در هیچ مقطعی با کمبود مرغ مواجه نبودند.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ 30 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور در جمع خبرنگاران گفت: بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد به بهترین نحو ممکن مدیریت شد و هر جا احساس شود کمبود کالایی در بازار وجود دارد با تزریق آن کالا به بازار جلوی التهابات را می‌گیریم. سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همه کالاهای اساسی شاهد وفور نعمت هستیم و حتی در محصولی مثل سیب زمینی که افزایش قیمت داشته از سوی میدان میوه تره‌بار به اندازه کافی و با قیمت ۹ هزار و ۵۰۰ تومان در بسیاری از نقاط استان توزیع شده و این آمادگی را داریم که هرجا نیاز باشد ارسال کنیم.
وی با اشاره به تقاضای بالا در گوشت مرغ گرم، گفت: در حال حاضر همه کشتارگاه‌های استان فعال هستند و اگر هم کشتارگاهی در مقطعی تعطیل باشد رایزنی لازم برای مدیریت بازار مرغ انجام می‌شود و جای نگرانی نیست.

معتمدی‌پور، با قدردانی از همتایش در استان فارس، افزود: تولیدات مرغ در کهگیلویه و بویراحمد به اندازه نیاز آن نیست و این کمبودها از استان فارس جبران می‌شود.

وی یادآور شد: با وجود این محدودیت‌ها، هیچ شهرستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد در هیچ مقطعی با کمبود مرغ مواجه نبودند.
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: بازار محصولات اساسی در تولید و تامین به خوبی مدیریت شد و در بحث نظارت با همکاری بسیج اصناف و تعزیرات در تلاش هستیم تا جلوی انحرافات، احتکار و گران‌فروشی گرفته شود و این آرامش بازار مستمر و نهادینه شود.

معتمدی‌پور بیان کرد: در میوه شب عید هم علاوه بر توزیع و پراکنش مطلوب در نقاط مختلف استان و همچنین قیمت مناسب، به گزارش بازرسان از باکیفیت‌ترین میوه‌ها در بین سایر استان‌ها است و از آنجا که بخش عمده‌ای از مردم سبد میوه خود را با میوه‌های شب عید تامین می‌کنند، این موجب تعدیل و کاهش قیمت‌ انواع میوه در بازار شده است.

معتمدی‌پور با قدردانی از همه همکارانش در واحدهای مختلف و ادارات تابعه به موضوع همکاری و همراهی مردم اشاره کرد و یادآور شد: همه کالاهای اساسی به اندازه نیاز ذخیره شدند و جای هیچ نگرانی نیست لذا انتظار می‌رود شهروندان به اندازه نیازشان خرید کنند و مطمئن باشند خادمان آن‌ها در حوزه تنظیم بازار جهاد کشاورزی با تمام توان پای کار هستند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای مدیریت مناسب بازار در ماه مبارک رمضان و موج دوم سفرها خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار