معاون وزیر آموزش، و پرورش در گچساران
معاون تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش وپرورش از تکمیل ۱۰۰ استخر نیمه تمام در سال جاری خبر داد .
کد خبر: ۱۰۳۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴ 31 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، صادق ستاری فرد در بازدید از فضاهای آموزشی و ورزشی شهرستان گچساران گفت: ۳۰۰ استخر نیمه تمام در کشور وجود دارد که یک سوم آن از محل اعتبارات هدفمندی یارانه ها توسط سازمان نوسازی مدارس کشور به اتمام خواهد رسید.
وی با بیان اینکه ۱۰۰۰ فضای ورزشی در روزهای پنجشنبه و جمعه در سطح کشور در اختیار خانواده ها قرار گرفته است گفت: با برنامه ریزی منسجم واصولی در حوزه تربیت بدنی شاهد پویایی و بالندگی در سطح مدارس خواهیم بود.
ستاری فرد با ابراز خرسندی از فضاهای آموزشی و ورزشی احداث شده در گچساران گفت؛ فضا و محیط تاثیر بسیار مهمی در یادگیری دانش آموزان دارد که باید فضاهای آموزشی و ورزشی احداثی توسط سازمان نوسازی مدارس تمام ساحتی و برمبنای سند تحول بنيادين آموزش وپرورش باشد.
معاون تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش وپرورش از پروژه های نیمه تمام آموزشی و ورزشی گچساران بازدید و بر اتمام آنها توسط سازمان نوسازی مدارس تاکید کرد.
در این بازدید مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل نوسازی مدارس استان و مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش وپرورش را همراهی می کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار