رییس پلیس‌راه یزد گفت: جاده تفت به روستای ده‌بالا از ساعت ۱۸ تا ۲۴ امروز به منظور پیشگیری از حوادث در روز طبیعت یک طرفه است و رانندگان باید از سایر مسیرهای جایگزین برای برگشت استفاده کنند.
کد خبر: ۱۰۳۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰ 02 April 2022

سرهنگ رحیم حاجی ده‌آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جاده در روز طبیعت جزو شلوغ‌ترین مسیرهای ترددی در استان است و برای رفاه حال مردم و پیشگیری حوادث یک طرفه می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ترافیک در جاده‌های ۲ شهرستان مهریز و تفت به طرف مناطق خوش آب و هوا و ییلاقات وجود دارد و تمامی مسیرها باز است.

رییس پلیس راه یزد از تمامی رانندگان و مسافران خواست در روز طبیعت برگشت خود را از مناطق ییلاقی و روستاها به ساعات پایانی روز موکول نکنند و مدیریت دقیق برای زمان سفر داشته باشند.

به گزارش ایرنا، ۳۰ تیم پلیس به صورت محسوس و ۱۰ تیم نامحسوس در طول تعطیلات نوروزی ماموریت‌های خود را با همکاری دیگران انجام می‌دهد و ۱۰ پایگاه پلیس‌راه در طول مسیرهای حوزه استحفاظی ماموریت خود را طبق مقررات انجام می‌دهد و همکاری مسافران و رانندگان نیاز است.

روزانه بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در جاده های برون شهری استان یزد تردد می کنند.

هر سال در آخرین روز تعطیلات نوروز که به آن سیزده بدر یا روز آشتی با طبیعت گفته می‌شود و از جشن‌های نوروزی ایران به شمار می‌رود بسیاری از ساکنان استان یزد برای گذراندن ساعاتی در کنار خانواده در پارک‌ها و طبیعت حضور پیدا می‌کنند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: پلیس‌راه ، طبیعت ، حوادث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار