آخرین دستاوردهای نیروی انتظامی استان البرز
در 6 ماهه نخست سال جاری جرایم سایبری 9 درصد کاهش داشته‌ که در این راستا 80 درصد پرونده‌ها در حوزه پلیس سایبری منجر به کشف شده است.
کد خبر: ۱۰۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 30 September 2015
به گزارش تابناک – البرز: سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده نیروی انتظامی استان البرز امروز به مناسبت در پیش بودن هفته نیروی انتظامی، آخرین دستاوردهای پلیس در این استان را تشریح کرد.

مهمترین دستاوردهای نیروی انتظامی البرز به این شرح اعلام شده است:‌

در 6 ماه نخست ابتدای سال جاری نیروی انتظامی موفق به کشف 3.5 تن انواع مواد مخدر، دستگیری 153 نفر قاچاقچی و 13 هزار مصرف‌کننده مواد مخدر شد.

در این مدت 52 هزار فقره گذرنامه صادر و همچنین 65 هزار پرونده مشمولان نظام وظیفه رسیدگی شده است.

از ابتدای سال جاری تاکنون 145 هزار فقره پرونده قضایی در البرز رسیدگی شده است.


ورود 4 هزار فقره پرونده جرائم مختلف به کلانتری‌های البرز و در نهایت 70 درصد پرونده‌ها به مصالحه منجر شده است.

اجرای طرح الکترونیکی کردن پرونده‌های قضایی در کلانتری‌ها و اجرای طرح فوق در 5 کلانتری به صورت پایلوت. طی 6 ماهه گذشته 7 هزار و 80 پرونده به‌صورت الکترونیکی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

71 هزار بازدید از صنوف، تالارها و قلیان‌سراها طی 6 ماه گذشته که به ‌صورت محسوس و غیرمحسوس در این استان انجام شده است و با واحدهای متخلف و فاقد مجوزهای قانونی برخورد شده است.

در 6 ماهه نخست سال جاری جرایم سایبری 9 درصد کاهش داشته‌ که در این راستا 80 درصد پرونده‌ها در حوزه پلیس سایبری منجر به کشف شده است.

در طول 6 ماهه ابتدای سال جاری در مجموع سرقت‌ها 6 درصد نسبت به سال گذشته کاهش وقوع جرم را داشته‌ایم.

اجرای 5 هزار طرح‌های نقطه‌ای توسط ماموران پلیس البرز با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده.

در این مدت میزان کشفیات قاچاق کالا در البرز با ارزش 252 میلیارد و 480 میلیون ریال انجام و در این راستا 183 دستگاه خودرو توقیف و 292 نفر دستگیر شدند.

در حوزه تصادفات برون‌شهری 11 درصد افزایش تصادفات را داشته‌ایم و در حوزه تصادفات درون‌شهری با کاهش 8 درصدی تصادفات مواجه بوده‌ایم.

در طی 6 ماهه نخست امسال 500 هزار تماس مردمی با 110 برقرار شده و قریب به 15 هزار نفر از مردم نیز با سامانه 197 پلیس تماس حاصل کردند.

استمرار مقابله با اراذل و اوباش و متخلفان در این استان از سوی پلیس مورد تاکید جدی بوده و در طی این مدت 47 نفر از اراذل و اوباش در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

و بالاخره کشف و شناسایی 50 باند تبهکاری با جدیت ماموران پلیس در البرز که جزییات آن توسط فرمانده نیروی انتظامی استان البرز به دلیل حفظ اسرار نظامی فاش نشد.

سردار کامرانی صالح امروز اعلام کرد که طی 6 ماه اخیر 500 هزار تماس با پلیس 110 تماس برقرار شده است. به عبارتی ماموران پلیس روزانه پاسخگوی بیش از 2688 تماس بوده‌اند. بنابراین هر 2 دقیقه یک بار تلفن پلیس 110 در البرز به صدا در می‌آید که هر کدام از آنها درخواست یک شهروند برای دریافت حمایت از نیروی انتظامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار