چرایی و منشاء این همه مخالفت و اتلاف وقت و هزینه کردن ها را می بایست دراختلافات مزمن سیاسی نماینده محترم و برخی اطرافیان جستجو کرد و واکاوید وآن چیزی نیست مگر حمایت از چهره نام آشنای سپهر سیاست ، بهرام تاجگردون
کد خبر: ۱۰۳۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸ 12 April 2022
درپی انتشار مطلبی باعنوان "تیر حاشیه سازان و‌ شایعه پراکنان علیه موحد به سنگ خورد " سید عباس آشنایی ازفعالین سیاسی کهگیلویه جوابیه ای به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد ارسال که منتشر می شود .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در این یادداشت آمده است : ثابت قدمی و راسخ بودن اعضای محترم شورای شهر دهدشت ، میزان محبوبیت ،‌‌ مقبولیت ،حسن شهرت ، عملکرد و پیشینه فرا جناحی بودن شهردار جدید حین انجام وظیفه و برخورداری از حسن سلوک و رفتار عامه پسند وی در سطح شهرستان و استان ازجمله عوامل انتخاب و انتصاب مشارالیه بوده است دراین رهگذر نیز موجب ناکارآمدی آنهمه سنگ اندازی و شکست نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی را فراهم آورد .
چرایی و منشاء این همه مخالفت و اتلاف وقت و هزینه کردن ها را می بایست دراختلافات مزمن سیاسی نماینده محترم و برخی اطرافیان جستجو کرد و واکاوید وآن چیزی نیست مگر حمایت از چهره نام آشنای سپهر سیاست ، بهرام تاجگردون ، به عنوان یکی ازکاندیداتورهای کارزار انتخاباتی ادوار پیشین شهرستانهای کهگیلویه و گچساران و از بنیانگذاران اصلاحات در کهگیلویه ، لذا این اختلاف دراز دامن همچنان به قوت خود باقیست شوربختانه محمل و تکیه گاهی ست در عزل و نصب های مدیریتی ولو مشاغل و مناصبی،،همچون شان و جایگاه شهرداری ، که کمتر رنگ و صبغه سیاسی داشته و بدور از تحزب و گرایشات سیاسی میباشد . موحد که در تمامی انتصابات حوزه انتخابیه دخالت کامل داشته است مورد انتقاد طلاب ، سیاسیون و اصحاب رسانه شده است  برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبری بوی قومی و قبیله ای می دهد.
به یاد داریم که مهندس نیکویی زاده نخستین مقام مسئول معزول از سوی همین نماینده در این دوره بوده است که در مراسم تودیع و معارقه
تنها و یگانه علت عزل برق آسای خود را  پیشینه اختلاف خانوادگی  دانسته بود .
  گویا خودشیفته های حامی و اطراف جناب نماینده در این دوسال با زدن توئیت  و نوشتن مقالات ، لبخند رو به لبان نماینده خود هدیه دادند که این بار با هنرمندی دیگر و با مظلوم  نمایی ، دخالت نماینده مطبوع و دلخواه خود را که در این مدت نادیده گرفته و سنگ اندازی هایش را که در نهایت باشکست روبرو شد را به عدم دخالت و اثبات صداقت و شفافیت تشبیه می کند و منتقدان واقع بین را به حاشیه سازی و شکست در مقابل موحد قرار میدهد.
گوئیا دوستان همچون کبک سر به زیر برف  فرو برده اند، فراموش کردند که مهمترین دلیل در انتخاب و اجرای حکم صفا فضیلت به عنوان شهردار لنده ،مطابق اقرار صریح و آشکار خود،   شخص شخیص نماینده محترم بوده است ، اما این بار با تلاش و رایزنی های شبانه روزی نتوانست که جلوی انتصاب مهندس نیکویی زاده را بگیرد.
اگر نماینده کهگیلویه دخالتی نداشت چگونه شهرداران تمام شهرستان های استان طبق قانون از زمان معرفی تائید صلاحیت و استعلام از دهدشت تا وزارت کشور در زمان مشخص شده انتخاب شده اند؟!!
از رایزنی با معاونت عمرانی وزارت کشور ، امور شهرداری و دهیاری ها و معاونت و حتی استانداری در روند امضای حکم اما خوشبختانه آن شد که باید می شد.
 عریضه نویسان جناب نماینده در مطلب مورداشاره آورده ند؛
 که "مهندس نیکویی زاده از ایل سترگ دشمن زیاری ، مخالف نماینده کنونی و حامی نماینده سابق بوده ! "
این شخص به نمایندگی از طیف نماینده همیشه شعار فرا قومیتی می دهد اما در عمل کاملا خودش و نماینده اش قومیت گرا عمل می کنند  نمونه اش انتخاب مدیران هست که درباره آن اشاره شد.
 اینکه چه کسی به چه کسی رای داده امری آزاد است که در نظام جمهوری اسلامی انتخاب شهردار مهمترین وظیفه اعضای شورای شهرمی باشد و تایید آن با وزارت کشور ، نه نماینده که وظیفه اش قانون گذاری است که نماینده محترم  وظیفه اش را  مثل همیشه فراموش کرده و جای  استاندار ومعاون عمرانی استاندار  که نماینده دولت هستند ایفای نقش نموده راسا پیگیر تغییرمدیران و انتصاب فله ای مدیران جدید وزیر و زبر نمودن پروژههای عمرانی کهگیلویه بزرگ است.
درپایان جادارد از اعضای شورای شهر تقدیر وتشکر ویژه کرد که مرد و مردانه  پای انتخاب خود ایستادند برخلاف شورای شهر لنده !
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
این خودش دو قطبی عمل میکنه خودش از موحد تشکر کرد چرا؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار