دادگستری اصفهان آماده همکاری با انجمن‌های خیران زندان با محوریت آزادی زندانیان جرائم است.
کد خبر: ۱۰۳۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷ 11 April 2022

 رییس کل دادگستری استان در جمع اعضای هیأت مدیره خیریه امام موسی کاظم (ع) و فعالان آزادی زندانیان گفت: عمده کمک در زمینه آزادی، مربوط به زندانیان جرایم غیر عمد است که با توجه به اینکه در برخی از جرایم عمد خانواده‌های مددجویان این گونه جرایم نیز آسیب‌پذیر و نیازمند هستند، با در نظر گرفتن مسایل مرتبط با حفظ نظم و امنیت جامعه، جرایم عمدی غیرمهم که بدون جنبه عمومی جرم هستند در دستور کار قرار گیرند.
حجت الاسلام و المسلمین جعفری افزود: خیران مظهر مهرورزی و احسان هستند و وجودشان برای مردم و نیازمندان دارای فایده است و هر جا احساس نیاز و کمک شود، انسان‌های نیک اندیش در وسط میدان خدمت به مردم حضور پررنگ دارند.
وی گفت: پارسال کمک‌های خیران در حوزه زندان در بخش آزادی و کمک به معیشت خانواده زندانیان و توسعه فضای فیزیکی زندان قابل توجه بوده است.
رییس کل دادگستری استان با اشاره به اشتغال و حرفه آموزی زندانیان افزود: یکی از زمینه‌های کاهش جرایم و جلوگیری از ورود مجدد زندانیان به زندان توسعه و توجه به اشتغال است؛ که با به‌کارگیری زندانیان برای انجام امور خدمات عمومی شهر سعی شده است این موضوع در جامعه فرهنگسازی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :