کد خبر: ۱۰۴۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳ 24 April 2022

یادداشت اختصاصی روزنامه هما خوزستان
مورخ دوشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

طبق روایات خداوند شیطان را به ویژه در شب قدر تا اذان صبح محدود می‌کند و اجازه خروج ندارد تا انسان بتواند تصمیم بگیرد که می‌خواهد چکار کند.

مدیر حوزه علمیه بقیه الله (عج) اندیمشک گفت: ماه رمضان ماهی است که اول آن رحمت، میانه اش مغفرت و انتهایش آزادی است و امیدواریم این ماه باعث شود از بند انواع مشکلات اقتصادی و معنوی رها شویم.

حجت الاسلام حسین قنواتی بیان داشت: خدا ماه رمضان را بهانه‌ای قرار داده تا بنده هایش را از گرفتاری ها نجات دهد و آن‌ها بتوانند از این ماه نهایت استفاده را ببرند به همین دلیل است که فرد روزه دار هرکاری اعم از خوابیدن، بیدار شدن، حرف زدن، خواندن قرآن و ... که انجام می‌دهد در این ماه چند برابر برای او ثواب نوشته می‌شود.

مدیر حوزه علمیه بقیه الله (عج) اندیمشک تصریح کرد: در اوج این ماه خدا شبی را قرار داد که از هزار شب و هزار ماه بالاتر است و به دنبال این است که بنده اش تصمیم بگیرد و اگر او تصمیم گرفت که می‌خواهد چکار کند یعنی شب قدر را درک کرده است.

این کارشناس ادامه داد: شب قدر شبی است که دعا مستجاب و خداوند به راحتی می‌بخشد، سرنوشت انسان در این شب مشخص می‌شود و در روایات داریم که اول سال شب قدر است چرا که در این شب یک سال زندگی انسان نوشته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار