استاندار قم گفت: دانشجویان قمی نباید سکوت کنند بلکه باید به صورت فردی و گروهی ما را در امر مدیریت استان یاری کنند و تلاش ما این است که در مدیریت قم از ظرفیت دانشجویان استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۰۴۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ 28 April 2022

به گزارش تابناک قم، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم عصر امروز در دومین نشست هم‌اندیشی با دبیران تشکل‌های دانشجویی و جمعی از دانشجویان فعال استان قم حضور یافت و بیان کرد: از همه کسانی که تلاش کردند تا این جلسه برگزار شود تشکر می‌کنم، جلسه‌ای مفید که صحبت‌ها و مطالبه‌گری‌های درست دانشجویان عزیز را شنیدیم و امیدواریم برگزاری جلسات ادامه دار باشد.

وی ادامه داد: در رابطه با گزارش‌های جلسه قبل که آذرماه سال گذشته برگزار شد باید بگویم که یک تیم رصدگر و پیگیر در استانداری تشکیل شده تا مطالبه‌هایی که در آن جلسه گفتید مورد بررسی قرار گیرد، ما در این مجموعه به دنبال اقدامات تشریفاتی صرفا برای عکس و فیلم نیستیم بلکه به دنبال پرداختن به موضوعات و مشکلات و حل آنها هستیم تا وظیفه‌ای که داریم را انجام دهیم.

استاندار قم تصریح کرد: روزی که من به مجموعه استانداری اضافه شدم، تعداد زیادی از پرونده‌های نیمه کاره که حتی بعضی از آنها معطل یک امضا در طول یک سال و چندین ماه بودند به نتیجه رسیدند، با پیگیری‌هایی که انجام دادیم و با حضور در میدان توانستیم بعد از گذشت 6 ماه مراجعات مردمی را به کمترین میزان برسانیم و مشکلات را تا حد امکان کم کنیم.

وی افزود: با همه این پیگیری‌ها همچنان با مشکلات زیادی در لایه‌ها و موضوعات مختلف رو به رو هستیم و برای حل آن نیاز به شنیدن ایده‌ها و نظرات شما دانشجویان داریم تا مشکلات موجود در استان قم حل شود.

شاهچراغی درخصوص یکی از مشکلات موجود در استان خاطر نشان کرد: یکی از موضوعاتی که این روز‌ها همگی در استانداری مشغول حل آن هستیم بحث بافت فرسوده و در حاشیه شهر و اطراف حرم حضرت معصومه (س) است، این موضوع در سفر ریاست جمهور به قم هم مطرح شد و به کمک آقای رئیس جمهور و لطف خداوند توانستیم ۱۰۳ هکتار زمین را به قم الحاق کنیم تا موضوع بافت فرسوده حل شود.

 استاندار قم ادامه داد: بعضی از مشکلات نتیجه اقدامات ۱۰ روز و یا یک ماه و حتی یک سال نیست که بتوانیم آن را چند هفته‌ای حل کنیم، بلکه ثمره اقدامات یک دهه است و برای حل آن باید با آگاهی و حضور کارشناسان وارد مسئله شویم تا مشکلات حل شود.

وی گفت: ما در مجموعه استانداری قم به غیر از خداوند از هیچ کسی نمی‌ترسیم، اگر مشکلی در بخشی از جامعه است و شما دانشجویان از آن مطلع هستید و راهکاری برای حل آن دارید به استانداری مراجعه کنید ما آماده پاسخگویی به شما هستیم.

استاندار قم در پایان گفت: از شما دانشجویان تقاضا دارم به این جلسات اکتفا نکنید، بلکه به صورت موردی و حتی گروه‌های کم جمعیت یک موضوع را انتخاب کنید و برای حل آن در روز‌های مختلف هفته به استانداری مراجعه کنید، شما باید مشکلات را به گوش ما برسانید تا ما اقدامی را انجام دهیم، اگر شما سکوت کنید و همکاری نکنید نباید از ما توقع پیگیری داشته باشید، به مطالبه‌گری‌های خود ادامه دهید تا در کنار یکدیگر برای حل مشکلات قدم برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار