فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از دستگيري دامپزشک قلابي و کشف ۸۸۲ قلم انواع داروهای دامی و انسانی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴ 28 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سرهنگ"علي اکبر عيسي آبادي" افزود: در پي ارجاع يک فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان ساوه به پلیس امنیت عمومی این شهرستان مبني بر اينکه فردي با معرفي خود به عنوان دامپزشک در يکي از روستاهاي ساوه اقدام به تزريق دارو به دام ها با داروهاي قاچاق مي کند، پرونده ای در این رابطه تشکیل و بررسی موضوع از سوی پلیس آغاز شد.
وی یادآورشد: پس از هماهنگی پلیس با مقام انتظامی متهم دستگیر و در تحقیقات اولیه از فرد دستگیر شده مشخص شد وی هیچ گونه مدرکی در زمینه فعالیت به عنوان دامپزشک را ندارد .
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به کشف۸۸۲ قلم انواع داروهای غیر مجاز دامی و انسانی تاریخ مصرف گذشته غیر مجاز از محل فعالیت متهم اضافه کرد: در نحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد فعالیت غیر مجاز دامپزشک قلابی موجب تلف شدن ۹ راس دام نيز شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه با اشاره به معرفی متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی از دامداران خواست، براي درمان دامهاي خود به مراکز معتبر دامپزشکي و داراي مجوز مراجعه كنند و هرگونه مورد مشکوک را از طريق تماس با سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار