نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت و گرامیداشت روز معلم را به فعالان و جهادگران حوزه تعلیم و تعلّم و معلمان تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۴۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸ 02 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در این پیام معلمان را نماد توسعه و تکامل جامعه عنوان کرد.
این پیام می افزاید: انتخاب روز دوازدهم اردیبهشت‌ماه به عنوان روز معلم به پاسداشت شهادت مظلومانه معلم شهید انقلاب، آیت الله دکتر مرتضی مطهری به عنوان روز معلم فرصت ارزشمندی در توجه دادن بیشتر جامعه به منزلت و جایگاه معلمان است که باید مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه اراک در این پیام آورده است: مجاهدت‌های ایثارگرانه معلمان بزرگ در ساحت مقدس مدرسه و دانشگاه و حوزه‌های علمیه همواره در اذهان و نیز در جریده تاریخ ماندگار است و همچون گذشته بالندگی و تعالی ایران اسلامی و تحقق شعار سال جاری یعنی تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین با تلاش فرهیختگان و جهادگران جبهه علم و دانش میسر است.
آیت ‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرده است: اعتلای فرهنگ و اندیشه کشور در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید اهتمام می ورزند و از همین رو است که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.
وی در این پیام آورده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری (ره)، فرارسیدن روز بزرگداشت مقام معلم را به همه مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش در جای جای ایران اسلامی به‌ویژه اساتید، معلمان و فرهنگیان پرتلاش استان مرکزی در مقاطع مختلف تحصیلی، تبریک و تهنیت عرض نموده و با قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده این قشر شریف که با صبر و بردباری و پرانگیزه و مصمم‌تر از همیشه برای انجام موفق رسالت کاری خود سعی و تلاش می‌کنند، برای همگی این عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار