به مناسبت هفته ولايت و عيد سعيد غدير خم؛
مهندس قیامی مدیر کل نوسازی مدارس استان، گفت: این پروژه با 8 کلاس درس و با زیربنای 461 متر مربع و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال توسط خیرین گرانقدر آقایان مهندس مهروز و مهندس علیوردی از شرکت آرتا سان پلاست احداث گردیده است.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹ 02 October 2015

به مناسبت هفته ولايت و عيد سعيد غدير خم، مدرسه 8 کلاسه خیری که توسط شرکت آرتاسان پلاست احداث شده بود با حضور مهندس قیامی مدیر کل نوسازی مدارس استان، مدیرکل آموزش پرورش استان، فرماندار شهرستان نمین و مسئولان شهرستانی و مردم روستای آلادیزگه ظهر روز چهار شنبه هشتم مهر ماه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح مدرسه 8 کلاسه خیری روستای الادیزگه نمین

به گزارش تابناک اردبیل در این مراسم مهندس قیامی مدیر کل نوسازی مدارس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک عید ولایت، غدیرخم درمورد مدرسه 8 كلاسه سرو آلاديزگه نمين، گفت: این پروژه با 8 کلاس درس و با زیربنای 461 متر مربع و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال توسط خیرین گرانقدر آقایان مهندس مهروز و مهندس علیوردی از شرکت آرتا سان پلاست احداث گردیده است.

وی گفت: خیرین به عنوان بازوان پرتوان اداره کل نوسازی مدارس و دوشادوش دولت در ساخت مدارس فعالیت می کنند که این امر به نوبه خود بی نظیر و حکایت از فرهنگ نوع دوستي و والای این بزرگواران دارد.

افتتاح مدرسه 8 کلاسه خیری روستای الادیزگه نمین

قیامی در پایان ابراز امیدواری کرد پروژه های منطقه نمین که نیمه کاره مانده است هر چه زودتر فعال گردیده و عملیات اجرایی آنها پایان پذیرد.

در این مراسم مهندس محمود مهروز یکی از خیرین مدرسه ساز شرکت آرتا سان پلاست ضمن تقدیر از عملکرد اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: ما همیشه به فکر این بودیم که عمل خدا پسندانه ای در منطقه انجام دهیم و با کمک عزیزان در اداره کل نوسازی مدارس و همچنین با همفکری آقای فرمان عابدی که یکی از خیرین مدرسه ساز در این روستا می باشد مدرسه سازی را انتخاب کردیم که به حمداله بسیار کار خوب و پسندیده ای بود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که بعد از این هم در امر خیر مدرسه سازی فعالیت داشته باشد.

افتتاح مدرسه 8 کلاسه خیری روستای الادیزگه نمین
افتتاح مدرسه 8 کلاسه خیری روستای الادیزگه نمینافتتاح مدرسه 8 کلاسه خیری روستای الادیزگه نمینافتتاح مدرسه 8 کلاسه خیری روستای الادیزگه نمین
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار