مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از جریمه ۲۲۸ میلیاردی متخلفان صنفی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 24 May 2022

تابناک فاس به نقل از باشگاه خبرنگاران: غلامرضا سالاری گفت: طی اردیبهشت ماه گذشته به بیش از ۵۷۰۰ فقره پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس رسیدگی شده که از این تعداد ۴۳۶۰ فقره مربوط به تخلفات صنفی بوده است.

او گفت: متخلفان صنفی طی این مدت بالغ بر ۲۲۸ میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند و علاوه بر این احکامی همچون نصب پارچه، تعطیلی واحد متخلف، استرداد حق شاکی و درج در پرونده نیز اعمال شده است.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان به افزایش ۳۵ درصدی پرونده‌های این حوزه به نسبت مشابه پارسال اشاره و گفت: تشدید نظارت‌ها و افزایش گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی همزمان با اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها علت افزایش پرونده‌های تخلفات صنفی بوده که امیدواریم با عبور از دوره گذار، شاهد آرامش بازار و کاهش تعداد پرونده‌های تخلفات باشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در خصوص هرگونه اخلال در بازار و اجحاف به مردم هشدار داد و گفت: سامانه‌های ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات آماده دریافت گزارشات و شکایت شهروندان است و کلیه گزارشات دریافتی از این سامانه‌ها، پیگیری و در صورت احراز تخلف، متخلفین مجازات می‌شوند.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان گفت: نظارت‌ها همچنان با جدیت در حال انجام است و با حمایت‌های همه جانبه استاندار محترم نیز کلیه دستگاه‌های مرتبط با تمام توان پای کار هستند تا خللی در توزیع کالا‌های مهم و اساسی به شهروندان ایجاد شود و آرامش در بازار برقرار باشد.

برچسب ها: تعزیرات ، جریمه ، اصناف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار