استاندار لرستان؛
استاندار لرستان گفت: سفر رییس جمهور به این استان در سال گذشته، فصل جدیدی از توسعه، تغییر و تحول کاری را ایجاد کرده است.
کد خبر: ۱۰۴۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱ 26 May 2022

به گزارش تابناک لرستان فرهاد زیویار روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور در خرم آباد اظهار داشت: این دیدار در راستای مصوبات سفر رییس جمهور به استان لرستان صورت گرفته چراکه هفت طرح از مصوبات سفر به بانک صنعت و معدن اختصاص داده شده است‌.

وی عنوان کرد: در سفر رییس جمهور به لرستان حدود هشت هزار میلیارد تومان اعتبارات ریالی در نظر گرفته شد و تاکنون هزار میلیارد تومان آن به استان اختصاص داده شده است.

استاندار لرستان گفت: توجه به واحدهای تعطیل و نیمه فعال یکی از اولویت های سفر رییس‌جمهور به استان لرستان بوده که تاکنون در این زمینه اقدامات خوبی در راستای مصوبات سفر صورت گرفته است.

زیویار از مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور خواست نسبت به تسریع پرداخت تسهیلات به طرح های معرفی شده این بانک، اقدامات لازم را انجام دهد و تصریح کرد: ماحصل پرداخت این تسهیلات به این واحدهای تولیدی استان لرستان اشتغال‌زایی ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر خواهد بود.

علی خرسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور همراه با سیروس ابراهیمی معاون اقتصادی استاندار و بهروز دارایی نژاد مدیر شعب بانک صنعت و معدن لرستان امروز از ۶ پروژه تولیدی استان بازدید کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار