تابناک کهگیلویه و بویراحمد از شهرک امام علی یاسوج گزارش می دهد
در ادامه سلسله گزارشات میدانی تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حضور در جمع مردم برخی محلات شهرک امام علی یاسوج نشان می دهد که علاوه بر انتقاد مردم از شهردار و مسئولین اما این مردم دست روی دست نگذاشته و پس از نا امیدی ازشهردار خود دست به اقدام زده و یکی یکی مشکلات را بر طرف می کنند !
کد خبر: ۱۰۴۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ 31 May 2022

بنابه مشاهدات و گفته های مردم ،زندگی در شهر یاسوج به دلیل مشکلات فراوان در زیرساخت هابسیار سخت و همراه با مشقت است که البته در این زمینه اتقادات زیادی هم متوجه مدیریت شهری است .
در ادامه سلسله گزارشات میدانی تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حضور در جمع مردم برخی محلات شهرک امام علی یاسوج نشان می دهد که علاوه بر انتقاد مردم از شهردار و مسئولین اما این مردم دست روی دست نگذاشته و پس از نا امیدی ازشهردار خود دست به اقدام زده و یکی یکی مشکلات را بر طرف می کنند ! اما در ادامه کار نیازمند همکاری مسئولین هستند !
ایجاد و فراهم آوردن امکانات و زیرساختهای لازم رفاهی و تفریحی لازم باید از سوی شهرداری و شورای شهر صورت گیرد که این بستر در بسیاری از موارد بخصوص در شهرک امام علی یاسوج چندان مهیا نیست.
در این شهرک خبری از پارک و مکانی تفریحی و ورزشی برای استفاده خانواده ها و جوانان و نوجوانان وجود نداشت خود مردم برای جبران کم کاری شهرداری و شورای شهر دست به کار شدند و یک قطعه از سه قطعه زمینی که برای پارک و فضای سبز در نظر گرفته شده بود را تسطیع، جدول گذاری، محوطه سازی، چمن کاری و درختکاری کرده و با کمک خیرین و مردم محله دو پروژکتور برای روشنایی پارک خریدند و نصب کردند. در این محله خود مردم اقدام به نگهداری، حفاظت و آبیاری پارک می کنند.
رمضانی یکی از اهالی این محله می گوید : از مدیریت شهر با شورای شهر و شهرداری انتظار داریم مسئولان امر و مدیریت شهری و شورای شهر شهرداری جهت ایجاد خدمات رفاهی و تفریحی در این شهرک اقدامات لازم را انجام دهند.
حسن زاده یکی دیگر از اهالی این شهرک به خبرنگار ایسنا گفت: تا قبل از از ایجاد این پارک این زمین تنها این پارک را داشت والا هیچ سنخیتی با پارک نداشت چراکه تبدیل به محلی برای مشکلات و آسیبهای اجتماعی شده بود که مردم پس از آن امیدی از شورا و شهرداری خودشان با همکاری اقدام کرده و این زمین را آباد و به پارک تبدیل کردند.
وی عنوان کرد: هم اکنون دیگر زمین فضای سبز برای پارک داریم که از شورا و شهرداری یاسوج انتظار داریم حداقل این دو قطعه را به پارک تبدیل کننده و به قطعه اول که هم اکنون پارک است بهتر برسند.
پیشرو، یکی دیگر از اهالی شهرک امام علی عنوان کرد: این شهرک سالن و مکان ورزشی برای سرگرم کردن و پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ندارد که از مسئولان مربوطه و متولیان امر انتظار داریم در این خصوص چاره اندیشی کنند البته زمین برای احداث مکان ورزشی چند آماده هست.
فروزان، یکی دیگر از اهالی این شهرک گفت: ۱۰۰۰ متر زمین برای ساخت مسجد این شهرک اهدا شده اما از اوقاف و امور خیریه استان و مسئولان متولی و کسانی که می‌توانند در این زمینه موثر واقع شوند انتظار کمک و مساعدت داریم.
کمالی مقدم تصریح کرد: با توجه به نزدیکی شهرک امام علی به تصفیه خانه فاضلاب شهری یاسوج بوی نامطبوعی این تصفیه خانه ی حال این شهرک را رنج می دهد انتظار داریم مسئولان مربوطه جهت رفع این مشکل فکری اساسی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار