معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه کتاب کرمانشاه 22 تا 28 مهرماه سال‌جاری با حضور بیش از 435 ناشر کشوری برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 03 October 2015
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه کتاب کرمانشاه 22 تا 28 مهرماه سال‌جاری با حضور بیش از 435 ناشر کشوری برپا می‌شود.

مهدی ربانی اظهار کرد: نمایشگاه کتاب کرمانشاه 22 تا 28 مهرماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: بر اساس آمار به‌دست آمده تا عصر روز سه‌شنبه هفتم مهرماه، 435 ناشر از سراسر کشور برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به موفقیت نمایشگاه کتاب کرمانشاه در سال‌های پیشین، افزود: با توجه به فروش بالای نمایشگاه‌ قبلی، استقبال ناشران از این نمایشگاه مطلوب بوده و پیش‌بینی می‌شود که تعداد ناشران حداقل به 500 ناشر برسد.

این مقام مسئول با اشاره به حضور پنج ناشر کرمانشاهی در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: تعداد انتشارت فعال در عرصه انتشار کتاب استان کرمانشاه بسیار کم است.

ربانی خاطرنشان کرد: افتتاحیه این نمایشگاه ‌22 مهرماه سال‌جاری ساعت 15 با حضور سید عباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز جمعی از مسئولان وزارت برگزار می‌شود.

به گفته معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، 30 درصد تخفیف برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده که 20 درصد این مبلغ از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مابقی از طرف ناشران تامین می‌شود.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های جانبی نمایشگاه، گفت: با توجه به تقارن نمایشگاه با ماه محرم تلاش شده که برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده متناسب با این ایام باشد.

وی تعزیه‌خوانی، ویژه‌برنامه‌های ماه محرم، نشست‌های تخصصی، نقد کتاب و نقد شعر از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار