سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری:
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر بهره گیری از تمام ظرفیت‌های استان در سفر رییس جمهور به استان گفت: تلاش زیادی در جلسات پیش از سفر برای بهره مندی استان از مصوبات شده و اتفاقات بسیار خوبی برای استان رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۱۰۵۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸ 07 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه؛ "محمد پورهاشمی" در جلسه برنامه ریزی سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه که صبح امروز در سالن شهید سلیمانی استانداری تشکیل شد اظهار داشت:مردم خبر‌های خوبی از این سفر خواهند شنید و  استاندار پس از سفر این خبر‌ها را  اعلام خواهد کرد.
وی با تاکید بر  بهره گیری حداکثری از سفر رییس جمهور تصریح کرد: سفر‌های رییس دولت سیزدهم بسیار ساده است و از اشرافی گری‌های گذشته کاملا پرهیز می‌شود. تاکید رییس جمهور بر حضور وزرا در میان مردم است. در برنامه ریزی و تدارکات، به این سفر فقط به شکل فرصت نگاه کنیم و نباید متمرکز تشریفات شویم.
پورهاشمی همچنین با اشاره به برجسته سازی ظرفیت‌های استان در این سفر تاکید کرد: ورود و حضور وزرا و معاونین رئیس جمهور در میان مردم و مناطق، می‌تواند به آشنایی و درک بهتر مسائل و مشکلات بیانجامد و موجب تصمیم گیری‌های اساسی تری منتج شود.
در این جلسه ضمن بررسی آخرین تصمیمات و برنامه ریزی‌های سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه، چگونگی برپایی نمایشگاه ظرفیت‌ها و آثار برجسته فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان در این سفر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار