تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان به همراه جمعی از وزرا و مسئولین کشوری، امروز(۲۳ تیر) وارد کرمانشاه شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷ 14 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه طبق برنامه رییس جمهور در این سفر یک روزه به شهرستان سرپل ذهاب نیز سفر می کند تا با مردم این شهرستان دیدار داشته باشد.
دیدار با مردم کرمانشاه، حضور در شورای اداری و شورای اشتغال و گفت و گو از دیگر برنامه های سفر رییس جمهور به کرمانشاه است.

وزرای آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اقتصاد، بهداشت، کشور، میراث فرهنگی و نیرو، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس بنیاد شهید و جمعی دیگر از مسئولین کشوری نیز در این سفر حضور دارند.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در این سفر به عنوان نماینده رییس جمهوری به شهرستان اسلام آبادغرب سفر خواهد کرد.
عیسی زارع‌پور و سید‌احسان خاندوزی وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارایی نیز به ترتیب به شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و سنقر سفر خواهند کرد.
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی مطالبات مردمی برنامه سفر به شهرستان‌های کنگاور و صحنه را در دستور کار خود دارد.
سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری مطالبات شهرستان‌های جوانرود و روانسر را بررسی خواهد کرد.
سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در شهرستان هرسین حضور پیدا می‌کند.
علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو به ثلاث باباجانی می‌رود و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران نیز قصد سفر به شهرستان پاوه را دارد.
سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی نیز فردا به شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین سفر خواهد کرد.
احمد وحیدی وزیر کشور نیز در این سفر به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری بررسی مشکلات شهرستان کرمانشاه را بر عهده دارد.
همچنین در این سفر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده و حجت‌الاسلام و المسلمین سید‌رضا تقوی عضو شورای هماهنگی و ارتباطات با روحانیت نیز حضور دارند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار