بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به گیلان
استاندار: طرح‌های ملی و اولویت دار استان باید طبق برنامه زمانبندی و وعده‌هایی که به مردم داده شده ساخته و تکمیل شود
کد خبر: ۱۰۵۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ 16 July 2022

به گزارش تابناک گیلان ؛ استاندار  در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به گیلان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی درست برای پیشرفت طرح‌های اولویت دار استان گفت عملکرد مثبت و میزان پیشرفت پروژه‌ها مبنای اصلی تخصیص اعتبارات مصوب به دستگاه‌های اجرایی است.
دکتر اسدالله عباسی، با انتقاد از عملکرد نادرست برخی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در چگونگی تخصیص اعتبارات مصوب سفر و روند بررسی عملکرد پیمانکاران افزود: اجرای تعهدات از سوی پیمانکاران و میزان عملکردشان در پیشبرد طرح‌های ملی و اولویت‌دار استان به ویژه در حوزه‌های مهم کشاورزی، راه، راه آهن، محیط زیست و منابع طبیعی باید با شفاف سازی و صداقت همراه باشد.
وی با اشاره به اجرای شیوه‌های نادرست و خارج از چارچوب‌های قانونی از سوی برخی پیمانکاران برای جذب اعتبارات، گفتمیزان کارکرد و پیشرفت فیزیکی طرح‌ها باید ملاک اصلی ارزیابی باشد و طرح‌هایی که با صداقت و شفافیت گزارش عملکرد مثبت دارند برای تخصیص اعتبار در اولویت قرار خواهد گرفت.
استاندار با تاکید بر اینکه بر پایه مدیریت جهادی و پایبند بودن به تعهدات می‌توان به نتایج مثبت و تاثیرگذاری دست یافت، افزود: تکیه بر روال و شیوه‌های نادرست گذشته در پیشبرد کار‌ها پذیرفتنی نیست و اگر دستگاهی برای جذب اعتبارات امسال، اقدام نکند اعتبارات را به ردیف‌های دیگر اختصاص خواهیم داد.
دکتر اسدالله عباسی، در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی نباید از تخصیص اعتبارات متمرکز سازمان‌های متبوع خود نیز غافل شوند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار