مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه از دانش آموزان مدارس دولتی وجهی با عنوان شهریه دریافت نمی‌شود، گفت: توصیه می کنیم دانش آموزان تا پایان مرداد ماه برای ثبت نام در مدارس اقدام نمایند.
کد خبر: ۱۰۵۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ 23 July 2022

سلمان محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص آخرین برنامه ریزی‌ها در جهت شیوه نامه رتبه بندی معلمان اظهار کرد: قانون نظام رتبه بندی معلمان در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ در مجلس مصوب و به دولت ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه آیین نامه آن در دولت مستند و ابلاغ شده، افزود: شیوه نامه هم تنظیم شده و سامانه مخصوص رتبه بندی نیز طراحی می‌شود تا مدارک و مستندات بارگذاری شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه مسیر قانونی بر اساس برنامه پیش می‌رود، تصریح کرد: افرادی که در تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ بازنشسته شدند هم شامل این قانون می‌شوند.

وی بودجه کشوری در نظر گرفته شده برای اجرای آن را ۳۸ هزار میلیارد تومان از سوی مجلس اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه زمانبندی و قانون، هیئت ممیز‌ها را تشکیل می‌دهیم و روسای آموزش و پرورش را به عنوان رئیس هیئت ممیزه ابلاغ نمودیم و مراحل در حال اجرا است.

وی در خصوص وجه ثبت نام و دریافت شهریه هنگام ثبت نام در مدارس گفت: قاعدتا شهریه اجباری دریافت نمی‌کنیم، اما بر اساس قانون امکان اعطا کمک‌های داوطلبانه و مشارکت‌های مردمی بعد از ثبت نام از سوی اولیا دانش آموزان وجود دارد.

محمدی تاکید کرد: چنانچه هنگام تبت نام در مدارس دولتی وجهی با عنوان ثبت نام دریافت شد تخلف است و می‌توانند نسبت به این موضوع اعتراض کنند.

وی گفت: توصیه می‌شود که دانش آموزان برای ثبت نام در مدرسه تا پایان مرداد ماه اقدام نمایند، برای پایه‌های اول، هفتم و دهم باید اولیا در مدرسه حضور یابند و دانش آموزان میان پایه‌ بدون حضور والدین تبت نام می‌شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار