مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست هم اندیشی فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد : به جوانان روی بیاوریم چرا که جوانان حق پذیرند و ذهن پاک و عاری از رسوب قومیت، حزبیت ،جغرافیا و تعصبات کورکورانه دارند و می توانند منشا تغییرات خیر در جامعه باشند .
کد خبر: ۱۰۵۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳ 26 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسنعلی عزت خواه در این نشست گفت : به جوانان روی بیاوریم چرا که جوانان حق پذیرند و ذهن پاک و عاری از رسوب قومیت، حزبیت ،جغرافیا و تعصبات کورکورانه دارند و می توانند منشا تغییرات خیر در جامعه باشند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: شناخت عمیق هویت ایرانی - اسلامی افزایش اعتماد به نفس و اطمینان خاطر و سلامت فكری را در دانش آموزان ایجاد می كند و بر این اساس انتظار است مجموعه بسیج دانش آموزی و مدارس زمینه سازی برای شكوفایی فطرت و استعدادها و شكل گیری هویت یكپارچه اسلامی- ایرانی - انقلابی دانش آموزان را فراهم كنند.

وی افزود: مشکلات را بیان کنید، ترس مانع خلاقیت می شود تا از ترس عبور نکنیم نمی توانیم بر مشکل غالب شویم.

صالحی ،رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز عنوان کرد: فرماندهان و اعضای بسیج دانش آموزی با تمام تلاش، خلاءها را برطرف و به کارآمدی نظام آموزش وپرورش کمک می‌کنند.

در این دیدار، فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی به بیان نقطه نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود پیرامون برنامه های حال و آینده بسیج دانش آموزی پرداختند و مدیر کل آموزش و پرورش به سوالات آنان پاسخ داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار