معاون توسعه مدیریت استاندار:
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه، برنامه محوری یکی از ملاک‌های یک مدیر خوب دانست و گفت: سنجش فصلی و سالیانه این برنامه‌ها و شاخص‌ها می‌تواند ملاک ارزشیابی مناسبی برای عملکرد مدیران و همچنین کارکنان و تشویق و یا تنبیه اداری آن‌ها باشد.
کد خبر: ۱۰۵۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ 31 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه علی مهرتاش در نشست مشترک شورای مدیریت راهبری مدیریت استان و کارگروه بهره وری استان که با حضور مدیران عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: بر اساس ارزیابی ها، خوشبختانه کرمانشاه میزبان شایسته‌ای برای سفر استانی رییس جمهور بود و برنامه‌های مختلف این سفر به شکل مناسبی برگزار شد و مردم هم در برنامه دیدار مردمی در کرمانشاه و سرپل ذهاب، استقبال باشکوهی از رئیس جمهور محبوب‌مان داشتند.

وی با تقدیر از زحمات مجموعه سامد در سفر رئیس جمهور عنوان کرد: خوشبختانه کرمانشاه در مقایسه با اغلب استان‌ها دارای بیشترین حجم نیروی انسانی فعال در زمان سفر در قالب سامانه سامد بود که این موفقیت حاصل مدیریت مناسب و آموزش مهارت‌های صحیح در این مجموعه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مهارت آموزی را یکی اولویت‌ها در نظام اداری دانست و گفت: ارایه آموزش مهارت‌های کاربردی برای کارکنان، علاوه بر بهبود عملکرد آن ها، افزایش کارآمدی مجموعه‌های اداری و رضایت مردمی را در پی دارد.

وی برنامه محوری یکی از ملاک‌های یک مدیر خوب دانست و گفت: مدیران با مشخص کردن اولویت‌ها و اهداف کاری خود باید تعیین کنند که در طول سال به دنبال تحقق چه برنامه‌ها و دستیابی به چه شاخص‌هایی هستند.

مهرتاش تاکید کرد: سنجش فصلی و سالیانه این برنامه‌ها و شاخص‌ها می‌تواند ملاک ارزشیابی مناسبی برای عملکرد مدیران و همچنین کارکنان و تشویق و یا تنبیه اداری آن‌ها باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار