ستاد اربعین خبر داد:
حضور در مراسم اربعین حسینی برای افرادی که اعتبار گذرنامه شان تمام شده یا گذرنامه ندارند آسان شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱ 24 August 2022

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بر اساسات توافقات صورت گرفته با دولت عراق زائران بدون گذرنامه با برگه موقت تردد می‌توانند در مراسم اربعین شرکت کنند که بخشنامه آن به زودی ابلاغ می‌شود.
سرهنگ نعمت الله طاهرپور به زائران توصیه کرد که در سفر اربعین گذرنامه خود را در اختیار افراد غیر قرار ندهند و تمامی نکات را رعایت کنند.
رئیس ستاد اربعین هم در گفت وگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: منع ثبت نام در سامانه سماح برای کسانی که گذرنامه شان اعتبار ندارد، برداشته شده، اما در ادامه باید براساس اعلام فراجا، گذرنامه‌های خود را تمدید کنند.
سردار سید مجید میراحمدی افزود: اتباع افغانستانی می‌توانند بدون روادید به صورت کاملا قانونی با ارائه مدارک لازم و دفترچه‌هایی که برای آنان صادر می‌شود، عازم عتبات عالیات شوند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: افرادی که گذرنامه بدون اعتبار یا با اعتبار کمتر از ۶ ماه دارند می‌توانند تا آخر هفته با ارائه مدارک مورد نیاز به دفاتر گذرنامه استان‌ها و شهرستان ها، مهر تمدید گذرنامه خود را به صورت رایگان دریافت کنند.
سردار علی ذوالقدری افزود: ضروری است زائران پیش از مراجعه به مرزها، برای دریافت مهر تمدید به دفاتر گذرنامه استان‌ها مراجعه کرده باشند.
وی درباره صدور گذر ویژه اربعین اضافه کرد: برای کسانی که گذرنامه ندارند، گذر ویژه اربعین صادر خواهد شد و زمان مراجعه این افراد به دفاتر پلیس + ۱۰ اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :