تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 10 شب جمعه 11 شهریور ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 22 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ 02 September 2022

محدودیت های ترافیکی در محور مواصلاتی هراز
رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از روز جاری تا ساعت 24 روز جمعه 11 شهریور ماه در محور مواصلاتی هراز خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 24 روز شنبه 11 شهریور ماه در محور مواصلاتی هراز به اجرا در خواهد آمد.
وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر چهرشنبه الی ساعت 6 صبح روز شنبه 12 شهریور به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.
رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12ظهر تا ساعت 24 روز چهار شنبه 9 شهریور ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 10و 11 شهریور ماه از این محور ممنوع است .
سرهنگ جهان تاب همچنین اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 10 شب جمعه 11 شهریور ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 22 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.
جهان تاب همچنین یاد آور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی خواهد شد.
رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار