سرمربی جدید تیم فوتبال بانوان شرکت پالایش گاز ایلام گفت: تیم فوتبال بانوان شرکت پالایش گاز در پانزدهمین دوره لیگ برتر بانوان با تیم زارع باتری کردستان بازی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۷۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 21 October 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ بیان محمودی با اشاره به آمادگی بازیکنان و شرایط مطلوب تیم فوتبال بانوان پالایشگاه گاز ایلام  اظهار داشت: در حال حاضر فرصتی برای بازی تدارکاتی پیش نیامده اما بازیکنان از هماهنگی و روحیه بالایی برخوردار هستند که با تکیه بر توان آنها می توان شروع خوبی را در فصل جدید لیگ برتر داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تیم فوتبال زارع باتری بانوان کردستان تیمی با انگیزه و همچون ما ریشه دار و دارای بازیکنانی خوب و آماده ای است که  تلاش خواهیم کرد با کسب ۳ امتیاز بازی با دست پر از دیداری خارج از خانه برگردیم.

محمودی به حمایت مدیران و مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت پالایش گاز ایلام و نگاه ویژه آنها به فوتبال بانوان اشاره و ابراز امیدواری کرد با درخشش در فصل جاری بتوانیم نماینده شایسته ای برای ایلام و بانوان آن باشیم

گفتنی است، پانزدهمین دوره بازی های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با حضور ۱۰ تیم از ۲۹ مهر ماه سال جاری با انجام ۳ بازی آغاز می شود و تیم پالایش گاز ایلام در تمام ادوار لیگ برتر حضوری شایسته داشته است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار