سرهنگ کلوانی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير قانوني توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند تا نسبت به دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود
کد خبر: ۱۰۷۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲ 24 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 01/08/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------

دستگیری سارق منازل و مغازه شهروندان بابلسری/ تحویل اموال مکشوفه به مالباختگان 

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری سارق سابقه دارحرفه ای منزل و مغازه با 25 فقره سرقت و کشف اموال سرقتی و تحویل اموال مکشوفه به مالباختگان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید جعفر افضلی" در بیان این خبر اظهار داشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت منزل و مغازه در سطح شهرستان بابلسر، بررسي موضوع و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی شهرستان بابلسر با بررسي فيلم دوربين هاي مداربسته جغرافياي جرم، يکی از سارقان سابقه دار حرفه ای را شناسایی  کردند، افزود: ماموران با هماهنگي قضائي در یک عملیات ضربتی، متهم را به همراه دیگر همدستش دستگير کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های پلیس به 25 فقره سرقت منزل و مغازه در سطح شهرستان اعتراف کرد، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی اموال سرقتی کشف که مقداری عین مال مکشفوفه به مالباختگان تحویل داده شد.

سرهنگ افضلی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند در پایان به شهروندان توصیه کرد: مغازه و اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

---------------------

پایان جولان سارق منزل و سیم برق با 15 فقره سرقت درگلوگاه 

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري 3 سارق و کشف 15 فقره سرقت منزل و کابل و سیم برق در این شهرستان خبر داد 

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود کلوانی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت منزل و سرقت کابل سیم برق در سطح شهرستان، بررسي موضوع و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامي پلیس آگاهی با اقدامات فنی و پلیسی 3 سارق را شناسايي كه متهمان به 15فقره سرقت منزل و کابل و سیم برق در شهرستان اقرار كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه در خاتمه با اشاره به معرفی متهمان جهت سیر مراحل قانونی و با اعلام اینکه وقوع سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت مي‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد تصريح كرد: پليس براي تامين امنيت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كند.

سرهنگ کلوانی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير قانوني توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند تا نسبت به دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

---------------------------


قاچاق چوب جنگلي با سواری زانتیا در ساري 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف یک تن چوب جنگلي قاچاق و توقیف دو خودروی سواری "سمند و زانتیا" در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران انتظامی بخش دودانگه به دو خودروی سواری سمند و زانتیا حامل چوب در مسیر حوزه استحفاظي مشکوک شدند.

وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از خودروها یک تن چوب قاچاق که توسط رانندگان خودرو به صورت غیرمجاز از جنگل های شهرستان برداشت شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: رانندگان خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.

سرهنگ حسن زاده در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند

----------------------

دستگیری سارقان سابقه دار و حرفه ای منزل در تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 4 سارق منزل با 10 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری 11 موفق به شناسایی 4 سارق حرفه ای شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی لوازم سرقتی کشف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار