نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم برای محکومیت شهادت زائران حرم مطهر امام زاده شاهچراغ (ع) خروشیدند و به میدان آمدند.
کد خبر: ۱۰۷۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ 30 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله سید نصیر حسینی در آیین تشییع شهدای حمله تروریستی شیراز در یاسوج افزود:  دشمن ببیند مردم در مقابل جهل و گمراهی شما مثل دریای خروشان به میدان آمده اند.

 

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در تشییع این شهدا، تاریخی و حماسی خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: استکبار سالها است مردم ما را به گلوله می بندد و جنگ رسانه ای به راه می اندازد اما ملت ما بصیر تر در میدان می مانند و مقاومت می کنند.

 

آیت الله حسینی گفت: کشتار انسانهای بیگناه و بی دفاع،  شلیک به کودک، زن و پیرمرد هنر نیست و در حرم امام زاده شاهچراغ جوی خون راه انداختید اما این جنایت ها هنر نیست ناجوانمردی است.

 

غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۳ نفر از جمله چند کودک و زن را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۳۰ نفر را مجروح کرد.

 

دو تن از این شهدا به نام های به نام های «هوشنگ خوب» و «امید خوب» اهل شهرستان بهمئی از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار