دانشگاهیان دانشگاه‌های تبریز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در دانشگاه تبریز) با برگزاری راهپیمایی، جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) و همچنین اغتشاشات را محکوم کردند.
کد خبر: ۱۰۷۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱ 30 October 2022

به گزارش تابناک تبریز، دانشگاهیان دانشگاه‌های تبریز در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ و اقدامات هنجارشکنانه اخیر پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه تبریز با راهپیمایی عظیم خود، انزجار خود را از این حرکت اعلام کردند و جنایت حرم مطهر احمد بن موسی (ع) را محکوم کردند.

دانشجویان اعم از دختر و پسر که اغلب آنها دختر بودند، در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی را با خود حمل می‌کردند و با سر دادن شعارهایی، اقدامات اغتشاشگران در اهانت به قرآن و مقدسات، آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی، برداشتن حجاب از سر زنان، و وارد آوردن خسارت به اموال عمومی و بیت المال را محکوم کردند.

این دانشجویان و دانشگاهیان در محکومیت آشوب و ناآرامی‌های اخیر در کشور در حمایت از نظام جمهوری اسلامی با تجمع و راهپیمایی، شعارهایی از جمله «فتنه‌گر بی‌ریشه نظام عوض نمیشه»، «توپ و تانک فشفشه، تبریز دمشق نمیشه»، «دانشگاه بی‌قانون نمی‌خوایم، نمی‌خوایم»، «ما همه باهم هستیم پشت ولایت هستیم» و «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی» سردادند.

این افراد دست نوشته‌هایی در حمایت از نیروی انتظامی، و لزوم حفظ حجاب و عفاف در جامعه از جمله «زن، زندگی، عزت» و «شما که آشوب بلدین جواب ارتینو بدین» و «دانشجو که اراذل اوباش نیست، دانشگاه میدون اغتشاش نیست» را با خود حمل می‌کردند.

این تجمع از مسجد دانشگاه تبریز شروع و تا میدان عروج دانشگاه ادامه داشت و دانشگاهیان سراسر تبریز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :