معاون پرورشی آموزش و پرورش در گفتگو با تابناک:
معاون پرورشی آموزش و پرورش با اشاره به اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی در راهپیمایی ١٣ آبان ماه،  گفت: برنامه های فرهنگی مختلف در راستای تبیین انقلاب اسلامی در مدارس و برای دانش آموزان اجرا می شود.
کد خبر: ۱۰۷۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱ 03 November 2022

احمد شایسته در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در هفته بسیج دانش آموزی با توجه به گرامیداشت شهدای دانش آموز برنامه های ما نیز در محور بسیج و گرامیداشت شهدا قرار گرفت و پایان هفته نیز منجر به ۱۳ آبان خواهدشد و برنامه راهپیمایی و استکبار ستیزی آبان را خواهیم داشت.

وی افزود: دستورالعملی برای کلیه شهرستان ها مناطق و نواحی آمده مبنی بر اینکه که روز هشتم‌آبان به عنوان روز نوجوان و دهه هشتادی وروز بسیج دانش آموزی مراسم برگزار شود که بصورت نمادین در مدرسه شاهد علامه مجلسی توسط امام جمعه و معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه و در شهرستان ها متناظر با آن با مسئولین شهرستانی اجرا شد.

وی گفت: یادواره های شهدای دانش آموززی در تمام شهرستان ها و مناطق و نواحی اجرا گردید به علاوه به صدا دراوردن زنگ استکبارستیزی در مدارس که ۱۱آبان ساعت ۹ صبح همزمان با سراسر کشور در مدارس استان به صدا درامد. همزمان دوره های تبیینی برای فزهنگیان در کرمانشاه و شهرستان ها و برنامه ریزی برای حضور هر چه باشکوه تر دانش اموزان و معلمان در برنامه ایین اسکتبارستیزی ۱۳ابان داشتیم.

وی ادامه داد: تمامی این برنامه ها در راستای تبیین و اهداف انقلاب برای دانش آموزان میباشد که تاثیرگذار است با توجه به اینکه دانش آموزان ما بر اثر هیجانات و اقتضای سنشان مورد سواستفاده قرار گرفتند دوره کنترل هیجان در پایه متوسطه دوم برگزار کردیم و از کارشناسان توانمند روانشناسی و مشاوره اموزش و پرورش دعوت کردیم که در حال اجرا میباشد.

وی تصریح کرد: توصیه ما به اولیای دانش آموزان رابطه همراه با محبت بیشتر و صمیمی تر با فرزندانشان است نوجوانان و جوانان ممکن است بعضی ازتصمیماتشان از روی احساسات و با هیجان و شور جوانی باشد این اولیا هستند که میتوانتد با توجه به اینکه نوجوانان آنها را دلسوز ترین و نزدیکترین افرآد به خود میبنند،یقینا همفکری و توجیه اولیا را به شکل موثر تری می پذیرند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار