سپاه امام رضا علیه السلام در آستانه فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان ، روز ملی مبارزه یا استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۷۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ 04 November 2022

به گزارش تابناک رضوی، در این بیانیه آماده است اگر چه روز ۱۳ آبان به خاطر شهادت جمعی از جوانان و نوجوانان رشید این ملت، یادآور خاطرات تلخی است اما حقیقت استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را به خوبی نمایان می‌کند که برای آحاد بشریت و ملت های مستضعف جهان تجربه آموز است.

این بیانیه می افزاید، ام الفساد، شیطان بزرگ، دشمن کینه توز مستضعفین جهان، چپاولگر بین المللی، دشمن شماره اول بشر و دشمن اسلام از جمله القاب و عناوینی است که امام عزیزمان به آمریکا نسبت داده اند و امروز پس از گذشته سال ها و با مرور کارنامه ننگین دولت آمریکا، درستی نگاه و تحلیل آن مرد حکیم و الهی برای همگان روشن می‌شود.

در این بیانیه با اشاره به حوادث اخیر کشور های مختلف جهان بویژه ایران اسلامی آمده است، هر جا ظلم و بی عدالتی، تعدی و تجاوز به حقوق بشر و آشوب و نا امنی است، دست مداخله‌گر و جنایت کار آمریکا را به وضوح می‌توان مشاهده کرد.

سپاه امام رضا علیه السلام در این بیانیه آورده است حمایت های بی پرده و آشکار دولت آمریکا از حوادث اخیر کشورمان نشان از درماندگی و استیصال آمریکا در مقابل ملت ایران است و همه می‌دانند با این گونه حرکات نمایشی و فریبکارانه، اعتقاد ملت ایران را به اسلام و انقلاب اسلامی مستحکم تر می‌شود.

روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام در پایان این بیانیه با گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان از مردم شریف سراسر استان بویژه دانش آموزان و دانشجویان خواسته است در روز ۱۳ آبان با شرکت در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یکبار دیگر ضمن تجدید با آرمان های انقلاب اسلامی، سیاست های خصمانه آمریکا و هم‌پیمانانش را در قبال ملت های مظلوم و مستضعف جهان محکوم کند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار