مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: هوای استان تا روز سه شنبه این هفته بارشی نخواهد داشت و دما نیز از روز سه شنبه با تغییراتی همراه خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۷۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ 05 November 2022

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های هواشناسی در ادامه شرایط پایدار حاکم در منطقه هوای استان همچنان تا روز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد ملایم خواهد بود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت امواجی ناپایدار از روز سه شنبه تا پایان هفته جو استان را تحت تاثیر قرار داده علاوه بر رشد ابر و در بعضی ساعات وزش باد ممکن است بارش‌های ضعیف و پراکنده‌ای نیز برای سطح استان در پی داشته باشد.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: احتمال این بارش‌ها در روز ها‌ی سه شنبه و جمعه به خصوص در مناطق کوهستانی بیشتر به نظر می‌رسد.

وی گفت: همچنین متوسط دمای هوا که تا روز سه شنبه تغییرات چشمگیری نخواهد داشت از روز چهارشنبه تا پایان هفته به طور نسبی افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد:، اما در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ۳ و حداکثر ۲۰ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است و در این بازه زمانی قصر شیرین با بیشینه دمای ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرستان‌های اسلام آباد غرب، سنقر و کنگاور و بخش حمیل با کمینه دمای ۱ درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین نقاط استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار