به وعده های پوشالی به بازنشستگان ادامه ندهید
آیا بررسی کارشناسانه و بدون غرض و مرض از میزان تطابق تورم و هزینه‌ها به عمل آمده است؟ حقوق یک بازنشسته تا چه روزی از ماه دوام می‌آورد؟ برای ترمیم حقوق بازنشستگان چه کرده‌اید؟
کد خبر: ۱۰۷۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ 05 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، علی بابایی کارنامی(رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی) گفته است که امروز وضعیت معیشت و رفاه کارگران، بازنشستگان و کارکنان دولت و دستگاه‌های اجرایی متناسب با تورم موجود نیست و بسیاری از آنها به سختی می‌توانند زندگی خود را اداره کنند.

لذا در راستای رفع و کاهش این مشکلات بحث متناسب سازی حقوق و دستمزد مورد بررسی قرار گرفت و در مجلس شورای اسلامی تصویب و برای اجرایی شدن آن به دولت محترم ابلاغ شد.

واقعا این حد از زبان بازی و گفتارپراکنی خود این‌ها را خسته نکرده است؟ احتمالاً خیر چون از این راه نان می‌خورند ولی ما بازنشستگان که از شنیدن این حرف‌ها معده‌مان هم برمی‌آشوبد چه برسد به مغزمان.
برای یک رئیس که نام پرطمطراق فراکسیون کارگری را یدک می‌کشد تکرار این حرف‌ها که از دهان همه شنیده می‌شود چه معنایی دارد به جز هدر دادن وقت دیگران؟

بازنشستگان هر جایی که امکان سخن گفتن داشته‌اند این حرف‌ها را خیلی زودتر و بهتر از شما و بدون رانت نمایندگی مجلس گفته‌اند.
این ژست‌ها نخ نما شده است به بازنشستگان و کارگران بیلانِ کار خود را ارائه بدهید.
بگویید آیا بررسی کارشناسانه و بدون غرض و مرض از میزان تطابق تورم و هزینه‌ها به عمل آمده است؟ حقوق یک بازنشسته تا چه روزی از ماه دوام می‌آورد؟ برای ترمیم حقوق بازنشستگان چه کرده‌اید؟

اتحاد بازنشستگان

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار