هدف مجموعه آموزش و پرورش جلب رضایت همگانی بوده و معلمان خانمی که با ۲۵ سال سابقه کار تقاضای بازنشستگی داشتند تقریبا با همه آنها موافقت شد
کد خبر: ۱۰۷۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ 07 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، آیین تجلیل از ۴۵ فرهنگی بازنشسته شهرستان رامسر برگزار شد

بر اساس این گزارش ، به همت آموزش و پرورش شهرستان رامسر، آیین تجلیل از ۴۵ فرهنگی بازنشسته شهرستان رامسر با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار و رییس شورای اسلامی بخش مرکزی، ریاست و پرسنل آموزش و پرورش در تالار مروارید سبز رامسر برگزار شد.

در این مراسم از ۴۵ فرهنگی فرهیخته شهرستان رامسر به همراه خانواده های عزیزشان دعوت بعمل آمد و با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل تقدیر بعمل آمد.

امام جمعه رامسر در این مراسم گفت: ما شاهد آثار زحمات معلمان در شهرستان رامسر هستیم و مردم فرهیخته آرامش خاصی دارند که مدیون زحمات معلمان است.

وی با تاکید بر اینکه کشور مدیون معلمان بوده، خاطر نشان کرد: زمانی که پای امنیت و تمامیت ارضی ایران به میان آمد معلمان مطالبات خود را کنار گذاشتند و به تعلیم و تربیت دانش آموزان پرداختند.

امام جمعه رامسر گفت: دولت و مجلس نگاه جدیدی به آموزش و پرورش داشته باشند.

رحمت الله حسینعلی ثانی، ریاست آموزش و پرورش شهرستان رامسر در این مراسم گفت: رتبه بندی معلمان به همت دولت سیزدهم پس از ۱۴ سال در سال جاری عملیاتی و کارهای اولیه انجام و حکم ها صادر خواهد شد و همه بازنشستگان که تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بازنشسته شدند شامل آن خواهند شد.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین را تایید کرد تصریح کرد: هدف مجموعه آموزش و پرورش جلب رضایت همگانی بوده و معلمان خانمی که با ۲۵ سال سابقه کار تقاضای بازنشستگی داشتند تقریبا با همه آنها موافقت شد.

ثانی افزود: بازنشسته ها درکنار و همراه آموزش و پرورش باشند تا از تجربه گرانبهای آنها برای جوان ها استفاده شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار