امامی تصریح کرد: ملاک عمل فدراسیون کشتی اساسنامه آن است و ادامه کار رئیس منتخب هیئت کشتی استان فارس قانونی است.
کد خبر: ۱۰۷۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ 15 November 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: ما یک اساسنامه مورد تصویب اتحادیه جهانی داریم که مورد تأیید وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفته است و به مانند اساسنامه سایر فدراسیون‌های ملی در اتحادیه جهانی کشتی می‌باشد.

امامی تصریح کرد: ملاک عمل فدراسیون کشتی اساسنامه آن است و ادامه کار رئیس منتخب هیئت کشتی استان فارس قانونی است.

سخنگوی فدراسیون کشتی اظهار داشت: متأسفانه دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها که متأثر از دستورات شخص معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان می‌باشد، در اقدامی خارج از اساسنامه، غیر حرفه‌ای و غیرقانونی که امیدواریم دخالت دولت در امور فدراسیون‌ها تلقی نگردد، به صورت یک طرفه نسبت به ابطال انتخابات استان فارس اقدام نموده است.

وی افزود: از نظر فدراسیون کشتی، بر اساس اساسنامه فدراسیون کشتی و آئین نامه‌های هیئت‌های ورزشی، ابطال مجمع بدون در نظر گرفتن نظرات رئیس و نایب رئیس مجمع و جلسه استماع جنبه قانونی ندارد و از نظر فدراسیون کشتی انتخابات هیئت کشتی استان فارس قانونی بوده و رئیس این هیئت نیز محکم به کار خود ادامه خواهد داد.

امامی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم دیگر شاهد سنگ اندازی‌های متعدد معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مسیر فدراسیون کشتی نباشیم.

برچسب ها: فدارسیون کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار