شصتت و ششمین اجلاس بین المللی آپراکا (توانمندسازی بانوان و توسعه پایدار در آسیا و اقیانوسیه) صبح امروز در مرکز آموزشی رفاهی بانک رفاه بابلسر گشایش یافت.
کد خبر: ۱۰۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ 08 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از بابلسر، مرتضی شهیدی زاده، مدیرعامل بانک کشاورزی صبح امروز در شصت‌و‌ششمین اجلاس بین المللی آپراکا ( توانمندسازی بانوان و توسعه پایدار در آسیا و اقیانوسیه) در سالن اجتماعات مرکز آموزشی رفاهی کارکنان بانک رفاه شهرستان بابلسر، اظهار داشت: ایجاد زمینه‌های مناسب برای تبادل اطلاعات و دانش اعضای آپراکا از جمله اهداف برگزاری این همایش است.
وی با بیان اینکه تغییرات بسیاری در طول 10 سال گذشته اتفاق افتاده که چالش‌هایی نظیر رشد نرخ جمعیت، فشارهای قابل ملاحضه بر منابع طبیعی و جنگل، بحران‌های اقتصادی و مالی را به همراه داشته است، افزود: توسعه همکاری در حوزه توسعه برنامه‌ریزی و توسعه بخش کشاورزی و برقراری رابطه توانمند میان اعضا با ارائه برنامه‌های جامع و کاربردی و مالی برای رفع بسیاری از چالش‌های این بخش از دیگر اهداف برگزاری این همایش به شمار می‌آید.
مدیرعامل بانک کشاورزی، تصریح کرد: برگزاری این همایش فرصتی برای ارائه راهکارهای مناسب از سوی اعضای آپراکا برای مقابله و رفع چالش‌ها و پیش بینی نرخ جمعیت شهرنشین و مهاجرت به شهرها، تغییر اقلیمی، تغییر راهبرد توسعه مالی و اثر بخش و انتقال دانش است.
شهیدی زاده، با اشاره به اینکه در محیط کسب و کار کنونی پدیده تغییر بیش از هر چیز دیگری باقی مانده است، گفت: تغییر ماهیت کسب و کار، رقابت، سرمایه انسانی، سرمایه کشوری موضوع تغییر را به عنوان امری اجتناب ناپذیر بدل کرده است.
وی با بیان اینکه بانک به عنوان یک نهاد تأثیرگذار نیازمند آگاهی و توجه سرمایه‌گذاران است، بیان داشت: میزان توانایی بانک و اشرافیت بر نیازهای مشتریان حائز اهمیت است.
مدیرعامل بانک کشاورزی، با بیان اینکه بانک کشاورزی ایران به عنوان بزرگ‌ترین بانک تخصصی دولتی و با هدف تأمین نیازهای مالی کشاورزان و بخش کشاورزی فعالیت خود را 82 سال پیش در کشور شروع کرده است، گفت: بیش از 50 درصد حمایت های این بانک در راستای دستیابی به اهداف و سیاست‌های خود، توانمندسازی بانوان و ارائه تسهیلات ویژه به بانوان بوده که تلاش برای استفاده از خدمات نوین بانکی را برای آنان به ویژه در حوزه ایجاد اشتغال پایدار در کشور فراهم می‌‌کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار