مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از احداث ٣٣ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: پروژه‌های مختلف این طرح در مراحل مختلف عملیاتی است.
کد خبر: ۱۰۸۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 19 December 2022

احداث ٣٣ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن / پروژه‌های این طرح در مراحل مختلف عملیاتی استمهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اجرای طرح اقدام ملی مسکن با احداث ٣٣ هزار واحد در دست اجرا است و عملیات اجرایی در پروژه‌های مختلف به شکل متفاوتی دنبال می‌شود.

وی در ادامه افزود: بعضی از پروژه‌ها در مرحله پی کنی، پی سازی، آماده سازی هستند و تعدادی از پروژه‌ها به مرحله اجرای ستون ها، سقف، سفت کاری و نازک کاری رسیدند و در مجموع هر پروژه به شکل متفاوتی در مراحل مختلف عملیاتی است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: تعدادی از پروژه‌ها را برای دهه مبارکه فجر بهره برداری می‌کنیم و سایر تعهدات هم طی ۴ سال انجام می‌شود.

وی در خصوص تامین زمین برای تکمیل این پروژه تصریح کرد: بنابر دستور استاندار کرمانشاه کمیته تامین زمین تشکیل شده و همواره در حال شناسایی اراضی مختلف برای طرح اقدام ملی مسکن هستیم.

وی تشریح کرد: واگذاری زمین از طرف دستگاه‌ها به دستگاه‌ها هم تاکید شده که زمین‌ها در اختیار این طرح قرار گیرد خوشبختانه پس از تاکید استاندار کرمانشاه همکاری به شکل جدی‌تر صورت گرفت اگر چه برای دستیابی به اهداف، لازم است دستگاه‌ها همکاری بیشتری داشته باشند.

به گفته آهکی این زمین‌ها باید به نام سازمان زمین ملی مسکن ثبت شود و تعداد واحد‌های بهره برداری در ایام دهه مبارکه فجر قطعا بیش از ١ هزار واحد خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار