رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه ضمن عذرخواهی از مردم بندرلنگه به خاطر نبود دکتر سونوگرافی گفت: به زودی پزشک متخصص سونوگرافی در این شهرستان مستقر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 08 October 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از فارس، امیرحسین قندیل پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: رایزنی‌ها به منظور استقرار پزشک متخصص سونوگرافی در شهرستان انجام شده است و به زودی مشکل بیمارستان در این بخش بر طرف می‌شود و مردم می‌توانند خدمات سونوگرافی را در شهرستان دریافت کنند.
 
وی ضمن عذرخواهی از مردم شهرستان به دلیل نبود پزشک سونوگرافی اضافه کرد: با توجه به کمبود نیرو و شرایط اقلیمی و همچنین نبود امکانات کافی، بخش خصوصی تاکنون هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری در بخش سلامت شهرستان انجام نداده است.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه همچنین خاطرنشان کرد: پزشکان متخصص برای گذراندن طرح به بندرلنگه اعزام می‌شوند و بعد از اتمام طرح تعهدی برای ماندن در شهرستان ندارند، لذا ما نیز نمی‌توانیم آنها را مجبور به ماندن کنیم.
 
قندیل مشارکت بخش خصوصی در بخش زیرساخت‌ها را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: برای استقرار پایدار پزشکان متخصص پس از اتمام دوره، باید امکانات رفاهی خدماتی در شهرستان ایجاد کنیم که از عهده شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه خارج است.
 
دبیر کارگروه سلامت شهرستان یادآور شد: بیمارستان شهدای بندرلنگه مجهز‌ترین بیمارستان غرب استان از نظر امکانات است که بیماران خارج از شهرستان نیز به این بیمارستان مراجعه می‌کنند و تحت درمان قرار می‌گیرند.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه در پایان ضمن اشاره به اضافه شدن رشته مامایی به دانشکده پرستاری شهرستان از بهمن‌ماه گفت: به زودی بخش اعصاب و روان و همچنین چهار تخت مراقبت‌های ویژه نوزادان نیز به بیمارستان اضافه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار