معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از تمدید طرح شناور سازی ساعات کاری ادارات استان تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ 20 December 2022

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در حاشیه نشست شورای ترافیک استان گفت: باتوجه به ارائه گزارش درخصوص تأثی v طرح شناورسازی ساعات کاری ادارات مقرر شد این طرح تا پایان سال تمدید شود.

مهران زینلیان با اشاره آخرین گزارش پلیس راهور استان در خصوص افزایش تصادفات جرحی و فوتی افزود: باتوجه به اهمیت این موضوع تصمیمات لازم اتخاذ شد و نقش محوری صداوسیما درخصوص فرهنگ سازی پیشگیری از تصادفات مورد تأکید قرار گرفت.

وی گفت: مقرر شده مواردی که در شورای ترافیک مطرح می‌شود با برنامه زمان بندی خاص و مشخص در جلسات آینده پیگیری و کنترل سرعت در بزرگراه‌ها اجرا و پیامک جریمه برای افراد خاطی ارسال شود.

زینلیان با اشاره به تصویب توقفگاه کامیون‌ها در محور ورودی شمال شهر افزود: با اجرایی شدن این طرح از ورود انواع کامیون به داخل شهر جلوگیری می‌شود و رانندگان در توقف گاه مربوطه در شمال شهر می‌توانند از پارکینگ استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: درخصوص دسترسی‌های محلی غرب استان، محلات منطقه ۱۳ و ۱۹ و نحوه اتصال آن نظرات دستگاه‌ها ارائه و مقرر شد بازدید مشترکی در این مورد انجام و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار