ملی پوش سابق بوکس، آینده بوکس ایران را با حضور سرپرست جدید فدراسیون خوب توصیف کرد و گفت: حسینی با خم و چم کار آشناست و میدان‌دیده این رشته است.
کد خبر: ۱۰۸۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ 24 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا بیژن باتمانی به حواشی ماه‌های اخیر بوکس ایران اشاره کرد و با بیان اینکه بوکس ایران در زمان حسین ثوری -رییس پیشین فدراسیون- به سمت نابودی رفت، اظهار کرد: ثوری فردی بسیار ضعیف و ناتوان بود که توان اداره بوکس ایران را نداشت و تنها با رانت و آشنابازی سرکار آمد و اینگونه بوکس ایران را نابود کرد.

وی افزود: در طول حدود شش سال ریاست ثوری در فدراسیون بوکس ایران، در رده سنی بزرگسالان یک مدال طلای آسیایی نگرفتیم، مدال برنزی هم که در مسابقات جهانی گرفته شد، به دلیل توانمندی خود "شه‌بخش" بود  و معتقدم که این ورزشکار در هر جای دیگر دنیا هم بود به خوبی پیشرفت می‌کرد.

باتمانی در ادامه با تاکید براینکه سرمربی انتخابی از سوی ثوری هم توانایی هدایت تیم ملی بوکس را ندارد، گفت: "استکی" هم تنها به واسطه آشنا بازی سرمربی تیم ملی بوکس شد، وگرنه سطح فنی او در این حد نیست.

وی در ادامه به انتصاب روح الله حسینی به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس پس از پناهندگی حسین ثوری در اسپانیا و برکناری‌اش از ریاست فدراسیون اشاره کرد و گفت: حال بوکس ایران با حضور حسینی خوب می‌شود، چرا که او با خم و چم کار آشناست، خودش المپیک رفته و میدان دیده این رشته است و در زمان ریاست  آقای ناطق نوری کمک زیادی به فدراسیون می‌کرد.

ملی پوش سابق بوکس ایران با تاکید براینکه حسینی مدیری توانمند است، افزود: می‌توانیم برای نجات بوکس ایران از شرایط فعلی‌اش روی حسینی حساب کنیم و منتظر آینده خوبی برای این رشته در کشور باشیم.

دارنده مدال طلای بوکس آسیا به تصمیم سرپرست فدراسیون برای تشکیل شورای فنی بوکس هم اشاره کرد و گفت: حسینی اگر شورایی تشکیل دهد، قطعا از بزرگان، پیشکسوتان و قهرمانان این رشته خواهند بود، نه مانند آقای ثوری که شورایی تشکیل داده بود که در آن تعدادی کارچاق کن و دلال تصمیم گیرنده برای بوکس ایران شده بودند.

باتمانی با بیان اینکه حسینی باید تعدادی از افرادی که دست نشانده ثوری بودند را از فدراسیون بیرون کند، گفت: قهرمانان و پیشکسوتان این رشته حامی حسینی هستند تا در بوکس ایران تحول ایجاد کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار