مدیر کل آموزش فنی حرفه ای استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل آموزش فنی حرفه ای استان کرمانشاه گفت: دستاوردهای پژوهشی فنی حرفه ای استان که در نمایشگاه ویژه این هفته مورد استقبال قرار گرفت به مرحله انبوه سازی می رسد.
کد خبر: ۱۰۸۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ 28 December 2022

عزیز نوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: فنی حرفه ای در هفته پژوهش در شاخه های مکانیک و گیاهان دارویی و در بخش صنعت برق وارد نمایشگاه شد خوشبختانه امسال نمایشگاه بسیار متفاوت از سال های گذشته برگزار شد و از بخش های مختلف علمی، دانشگاهی و پژوهشی شرکت داشتند.

وی افزود: ما هم در راستای شعار سال و موضوع دانش بنیان وارد عمل شدیم و در بحث گیاهان دارویی و ساخت لامپ های کم مصرف با همکاران و مربی در ٧ حرفه آموزشی شرکت کرده و غرفه (فنی حرفه ای) مورد توجه ویژه بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفت.

مدیر کل آموزش فنی حرفه ای استان کرمانشاه ادامه داد: پس از ارزیابی های لازم غرفه فنی حرفه ای به عنوان غرفه برتر معرفی شد که از کلیه دست اندرکاران اجرای نمایشگاه در این راستا قدردانی می کنیم، موضوع ویژه نمایشگاه حضور استاندار بود که بیش از ۴ ساعت در مرحله افتتاحیه در نمایشگاه حضور داشتند.

وی گفت: امیدواریم در سال های آتی همه پژوهشگران با پژوهش های نوین و به هنگامی وارد عرصه شوند که نتیجه و خروجی این پژوهش ها منجر به اشتغال برای همشهریان و هم استانی ها شود و نمایشگاه های ما به عنوان الگوی نمایشگاه های منطقه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه های ما در نمایشگاه بحث فرهنگسازی مهارت و تبلیغ آموزش های نفت و گاز بود، در بحث آموزش های نفت و گاز تا یکسال آینده باید ٢۵٠٠ نفر از نیروهای مستعد جوان و جویای کار از سن ٢٠ تا ۴٠ سال را دارای تحصیلات دیپلم تا لیسانس در حرفه های مختلف آموزش دهیم که در پروژه های نفت و گاز استان و پتروشیمی مشغول به کار شوند
و مورد دیگر ایجاد انگیزه در همکاران به منظور انجام پژوهش ها بود، اثرات این دستاوردها حتما مانند نهالی است که می کاریم و بعدا نتیجه آن را خواهیم دید، که حتما به صورت مستمر و جاری قابل استفاده و بهره برداری خواهد بود.

نوری با اشاره به انبوه سازی یکی از این دستاوردها از جمله لامپ کم مصرف، تاکید کرد: این صنعت از طرف بازدیدکنندگان به ویژه معاونت حوزه منابع انسانی استانداری مورد استقبال قرار گرفت و قرار است در جلساتی این را به انبوه سازی برسانیم. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار